Pagina's

zondag 15 januari 2012

Atelier Sezoentje

 Het opruimen van mijn hobbykamer wat best nog een veel grotere klus was dan ik zelf dacht zit je daar dan een momentje op je stoel te bedenken:
waar begin ik hier nu mee?
Zoveel ideeën maar wat doe ik eerst ?
Het werd dit:


Een tijdje terug werd me gevraagd of ik als met mijn hobbyartikelen graag zou deelnemen aan een voorjaarsmarkt, een soort kerstmarktje zeg maar, maar dan in het voorjaar.
En dat leek me wel wat,
ik doe dit wel vaker en het is ook altijd leuk om andere mensen te ontmoeten die een passie hebben voor wonen en alles er rondom.


 Maar ik heb wel even moeten nadenken wat ik dan ging maken want met een kerstmarkt is dit niet zo moeilijk maar ik wil toch meer dingen maken die je gewoon het hele jaar in huis kan gebruiken 
En zo kwam ik weer bij de hartjes met de plaatsnamen terecht,
ik maakte ze al vaker als cadeautje voor iemand en ze werden altijd graag gezien dus ben ik hier maar mee begonnen.


En beetje nostalgie erin vermengd maar toch ook voor de keuken en woonkamer een neutralere landelijke sfeer gebruikt zodat ze in vele interieurs een mooi plekje kunnen vinden.
Na drie dagen bezig te zijn geweest is er best al een heel voorraadje en omdat het marktje pas na de winter is heb ik de hartjes ook in mijn picasawinkeltje gezet. Zoiets als marktplaats maar dan de Belgische versie, 
alle oudere advertenties heb ik verwijdert zodat er weer lekker veel plek is voor nieuwe knutsels.


Zin om een kijkje te komen nemen, hier is de link

Er ligt nog een heel dikke map met ideetjes klaar waar ik nog aan wil werken dus ik zal deze winter nog heel veel tijd in mijn ateliertje doorbrengen maar ik hou jullie op de hoogte!
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja


32 opmerkingen:

  1. Wat mooi Sonja. Prachtige harten heb je gemaakt. Wat zal dat leuk staan in huis, overal aan de deurkrukken zo'n mooi hart.
    Ook leuk dat je gaat deelnemen aan een markt, misschien kan je van je hobby een beetje je werk maken?? Leuke bijverdienste.

    Fijne zondag verder ..

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je nu een eigen atelier hebt waar je lekker kunt werken maar ook makkelijk de boel de boel kunt laten! Je hartjes zijn erg leuk hoor!!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige hartjes zeg! En wat leuk dat je op een markt gaat staan? En waar gaat dat plaatsvinden? Als het bij mij in de buurt is kan ik even komen kijken! Succes met hobbyen. liefs Kruimel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige hartjes!!! Leuk zo met die teksten er op. Tja... hier ook een hoofd vol, maar altijd tijd tekort (en veel tijd gaat verloren aan het bloggen, hahaha! Maar ja, daar komt dat volle hoofd dan ook weer vandaan!)
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Sonja, de harten zijn geweldig. Jij bent dus ook al aan de slag net als ik (ik voor de komende kerstmarkt bij mijn dochter op school). Lijkt me geweldig om dat een keer te doen. Nu heb ik lekker nog een klein jaar te gaan en kan het freubelen tussen de bedrijven door;-).

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige harten heb je gemaakt, Sonja. Echt heel leuk.
    Fijn dat je een lekker opgeruimd atelier hebt, kun je weer heerlijk werken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke hartjes heb je gemaakt! en wat leuk dat je in het voorjaar op een markt gaat staan met je leuke spulletjes!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie hartjes en spannend hoor ......komt vast goed allemaal jij maakt zulke mooie dingen !!...liefs fijne avond van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die harten zijn schitterend Sonja, prachtig gemaakt!!
    Nog een prettige avond!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ongelooflijk toch weer te zien Sonja hoe snel je dit idee weer hebt uitgewerkt. Ze zijn echt ontzettend mooi en zo lieflijk allemaal.

    Wat leuk dat je gevraagd bent om mee te doen met een voorjaarsmarkt en je hebt nog even de tijd. Dus dat gaat ongetwijfeld heel veel mooie, lieve en leuke hebbedingetjes opleveren. Jou fantasie is uiteindelijk onuitputtelijk...

    Veel succes met alle nieuwe creatie's.

    Een fijne week wens ik je,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt in ieder geval een heerlijke plek om je uit te leven op je creaties.
    Ik vind je hartjes super, wat een goed idee.
    Lijkt simpel maar je moet er maar op komen.
    Een fijne week voor je.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sonja,
    Nou, jij bent lekker bezig zeg. Wat een mooie harten heb je gemaakt. Prachtig om iemand cadeau te doen. Heel leuk idee.
    En je hebt nog een map vol..? Nou, dan zullen we nog heel wat langs zien komen. Kom maar op, je hebt altijd van die ontzettend leuke ideetjes...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi dat is leuk zeg
    net even weer ietsanders
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Son,

    Gweldiggg weg! Leuk zòn marktje, Kunje je weer lekker op uitleven...Ben je al aan een koker begonnen??hihi..

    liefs en fijne week,\

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat zijn die leuk Sonja!! Schattig!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Owww wat gaaaaaaaf lijkt me dat op zo'n marktje staan , kheb er ook wel eens aan gedacht , maar dan moet je idd best een voorraadje hebben ....en ja de tijd he dat ontbreekt er nog wel eens aan ! Maar je hartjes zijn in ieder geval al super , ben benieuwd wat je nog meer gaat maken !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn leuk geworden, dat wordt een succes op de markt!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn enig, wat leuk gedaan Sonja! Veel succes met de verkoop ...dat zal best wel lukken. Ik wens je een fijne week, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk zoveel ideetjes, snap jij nou dat er mensen bestaan die zeggen dat ze zich vervelen?
    Heel erg mooi je schattige hartjes die plaatjes errug mooi!
    Geniet van het werken in je kamertje de komende week,
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik vind je harten echt prachtig en je zal ze zeker verkopen.
    leuk hoor al die ideetjes om te maken.
    het wordt vast een succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat schattig! Dit zijn hartjes naar mijn hart! Hoef ze alleen hier in huis niet te gebruiken, de hond zou er heerlijk op knabbelen, maar misschien leuk als cadeautje! Ga zo even neuzen, fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je dat weer super gemaakt, Sonja! Wat een leuk idee.....weer eens wat anders dan het traditionele bordje WC! Ik ga eens kijken in je winkeltje!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk zijn je hartjes, vooral het keukenhartje vind ik heel gezellig.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een leuke hartjes met die opdruk er op hihi nee heel leuk gedaan dat wil ook wel verkopen denk ik liefs rommy fijne dag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. These little hearts are enchanting! Love them all!
    Gaby xo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ziet er heel leuk uit hoor wens je veel plezier op die markt en natuurlijk met het maken van dingen ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wouw jij ben productief geweest!
    Ze zijn stuk voor stuk echt prachtig.
    Voor dat slaapkamerhartje weet ik wel een mooi plaatsje hoor!
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  28. The hearts are beautiful, Sonja!
    Have a lovely day!
    Hugs,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig die hartjes...Wat ben je toch creatief.

    Ik wacht vol spanning af op je volgende creaties...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik denk dat je heel gauw uitverkocht bent op de voorjaarsmarkt Sonja, want je spulletjes zijn zo leuk!
    Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. O,wat zijn die hartjes leuk!
    Ik vind dat nog leuker dan letters op de deur..
    Maar ja Hartjes He?!
    Veel sucses op de voorjaarsmarkt.

    Hartelijke groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen