Pagina's

dinsdag 6 december 2011

Winter wonderland


Op het rek boven de bank heb ik een winters tafereeltje gemaakt.
Met een oud gordijn, enkele winterse takken en lampjes is dit een rustig maar toch sfeervol hoekje geworden, zeker 's avonds is dit erg mooi.




De kerstsok die eraan hangt is er eentje die ik ook vorig jaar al maakte,
al die knutseltjes hoef je dan nu maar op te nemen en neer te hangen.




Op het stoeltje een winters boeketje (om het stopcontact te verstoppen;)
en het mooie kerstevangelie wat ik ook van Marga kreeg, 
voor de kerst even in een oud lijstje geplaatst.


Weeral een hoekje klaar, onze zithoek wordt steeds meer een kersthoek,
morgen maar weer verder,
eens bedenken wat ik met de spiegel wil gaan doen.


Vandaag kreeg ik ook nog een mailtje van iemand die de kerstprentjes uit één van de vorige posten gebruikt had voor haar kerstknutsels,
zo leuk om ze dan terug te zien maar ze heeft ook een mooi blog,
kijk hier maar even:
Fijne avond iedereen, 
liefs, Sonja

24 opmerkingen:

  1. Inderdaad een heerlijk en sfeervol hoekje heb je weer gecreëerd, mooie spulletjes en simpele dingen maken het tot een fijn geheel! Genieten, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bezorgt me al helemaal de kerstkriebels, ik denk dat ik maar even naar zolder loop om een paar kleine dingetjes te pakken waar ik zo bij kan. Aankomend weekend ga ik jou achterna, dan sla ik toe! Ziet er sfeervol uit Sonja!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je het al gezellig in huis,ga me even opnieuw aanmelden bij je, snap er niets van, jou post verschijnt niet bij mij.

    gr en een fijne avond
    Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Sonja,
    thank you for your nice words and the link to my blog....Your nostalgic pictures are so lovely. I like the things you craft with them. The readers of my blog and i like them soooo much.
    Have a nice nicholas night.
    Hugs, Miri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo komt er steeds meer een kerstsfeertje. Ziet er al super gezellig uit.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gezellig uit,Sonja. Ik heb ook even op het Duitse blog gekeken ook mooi maar soms vraag ik mij af wordt er wel echt geleefd in zo'n huis, het is mij net iets te wit!!Groetjes en geniet van je kersthuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk he om steeds wat hoekjes van je huis in kerstsfeer te brengen, ziet er weer schitterend uit Sonja ! Ik doe het ook hoor tussen m'n werkdagen door verander ik steeds een gedeelte van het huis ! Kan daar zo van genieten ! Ben benieuwd naar de rest !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo'n sfeervol hoekje gecreeerd ziet er prachtig uit

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sonja,
    Wat heerlijk gezellig begint het al bij je te worden... alsof het dat nog niet was, maar ik bedoel natuurlijk een kerst-gezelligheid...
    En nu op naar het volgende deel van het huis?
    Ben heel benieuwd, dit is alvast zeer geslaagd hoor... Heerlijk!!
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een sfeervol winter wonderland bij je Sonja. Je heb de console prachtig versierd.
    Je schiet al behoorlijk op met alle versieringen.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wederom een sfeervol tafreeltje!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij voelt je al een vis in het water, alleen dan in de sneeuw...wat doe je het toch mooi, ik geniet van die sfeer hoor!!!


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn ook zo leuk !!....leuk hoekje zo hoor...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk om te zien hoe jouw huis als een kerstjasje om je heen begint te groeien! Het ziet er echt super gezellig en uitnodigend uit. En als je elke keer iets doet is het goed te doen.
    Je vroeg naar m'n douchegordijn, die is van H en M, ik weet niet of ze 'em nog steeds verkopen. Maar het was liefde op het eerste gezicht, vind 'em nog steeds helemaal geweldig!
    Nog heel veel plezier met het kerstproof maken van je huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig, Sonja heel mooi!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er prachtig en supergezellig uit,mooi gedecoreerd

    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig en sfeervol hoor Sonja!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Sonja !!Het is hier bij jou echt een winter wonderland.....Het ziet er werkelijk heel sfeervol uit.Leuk hoor !!!
    Lieve groet....elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heerlijk hoekje zeg lekker ferstsfeer al ..... geniet er lekker van fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sfeervolle decoraties.
    De witte dame is erg leuk hoor en
    komt nu mooi van pas.
    Heerlijk kerstsfeertje.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een sfeertje...mooi wit en het beeldje van Loesje staat prachtig. Heerlijk decoreren in deze tijd... je blijf je bezig.
    Lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Genieten, he 's avonds met die gezellige lichtjes aan! Ik vind je hoekje erg mooi geworden.
    Fijn weekend!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die schone dame staat heel sfeervol op je plankje boven de bank!
    Dat ziet er mooi uit als het donker is, echt genieten!
    Slim een lijstje voor het stopcontact en prachtig ook.
    Wat een eer zeg dat je mooie plaatjes zelfs op een duits blog gebruikt worden!
    Ik heb ze zeker ook opgeslagen om iets mee te doen als ik dat weer kan.
    Een heel fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ziet het er allemaal sfeervol uit Sonja, complimenten hoor. Lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen