Pagina's

woensdag 28 december 2011

Happy New Year!!!


Weten jullie nog 
mijn eerste bericht hier: over de trein des levens



Er zijn mensen afgestapt maar ook héél veel andere leuke mensen reizen met me mee en daarvoor wil ik jullie zo op het einde van dit mooie jaar bedanken.
Wat zou ik toch doen zonder al jullie sympathie,lieve opmonterende reacties, al die lieve mensen die er hier steeds voor me waren: oprechte dankjewel!
En ik wens jullie ook allemaal een liefdevol en sprankelend 2012 toe
met hopelijk heel veel mooie momenten om samen te delen.
Een jaar waarin we allen op zoek gaan  naar geluk voor onszelf en onze geliefden,
neem je tijd in het nieuwe jaar om te genieten van elkaar!
Gelukkig Nieuwjaar,

 Liefs, Sonja


26 opmerkingen:

  1. een goeie jaarwisseling toe gewenst en dat het nieuwe jaar je alle goeds mag brengen.
    lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook bedankt voor al je prachtige posten en lieve reacties Sonja!
    Een heel goed uiteinde, en de allerbeste wensen voor 2012!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sonja, ik wens jou en je gezin een heel mooi 2012, met veel mooie momenten.

    Mooie post, want zo zie ik het leven ook als een trein waar mensen in en uitstappen. Als je het goedvindt dan reis ik graag nog even met je mee.

    Fijne jaarwisseling
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ervaar het nog altijd als een hele eer om deel uit te mogen maken van de wereld die blogland heet...het is zo bijzonder!! Ik blijf het komende jaar dan ook graag bij je langskomen Sonja!

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fine jaarwisseling en een gezond en gezellig 2012 gewenst en nog veel creativiteit, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2012 met nog veel wederzijdse bezoekjes!
    Liefsss Marga xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je lieve wensen...voor jou ook een heel mooi jaar, bloggen, praten, reageren...het is allemaal mogelijk...
    Geniet van al die kleine momentnen die het zo bijzonder maken.

    Alle goeds voor 21012,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lief, ook voor jullie een pracht van een jaar 2012
    Fijn dat ik vorig jaar met je mee mocht reizen. Ik zal dit nooit vergeten.
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel goed en vooral gezond 2012 !!!.......

    Bedankt voor je liefde en steun van het afgelopen jaar......

    Het voelde als een warme deken......

    Liefs van mij.....xxx...



    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



    A very good and healthy 2012 !!!......

    Thank you for love and support of the past year........

    It felt like a warm blanket..........

    Love from me....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig prentje,ik wens je een fijne Oud en Nieuw en al het goede voor in 2012,liefs Musje♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens jullie ook een geweldig 2012 en een heel gezond nieuw jaar dat is toch wel het belangrijkste in het leven , want helaas dat is nog steeds niet te koop !

    Ik hoop ook dat we nog lang van je schitterende blog mogen genieten , zo kwamen we natuurlijk in contact met elkaar wat ik heel bijzonder blijf vinden !

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sonja, een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2012.
    Ik hoop nog heel lang van je posten te mogen genieten.
    Overigens ben ik vandaag mijn nieuwjaar al begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie post, ik reis graag met je mee in de trein vol inspiratie.
    Fijne avond en een liefdevol 2012.
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Happy New Year, Sonja! May it be a very happy 2012 for you!
    Hugs,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sending you the Happiest New Year Wishes Ever my friend. I look forward to many more wonderful visits with you in 2012 xo
    Always Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ook een heel Gelukkig 2012 en hoopv aak je mooie blog te bezoeken,

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig ja die trein des levens!
    Ik ben ook erg blij dat ik in die trein van jou en het land der bloggers ben gestapt...beiden zooo speciaal!
    Dank voor je lieve reakties, mailtjes etc,
    . en ik hoop nog lang van je mooie posten te mogen genieten!
    Ik wens jou en je familie een fantastisch gezellig gezond en creatief 2012 toe!
    dikke knuffel Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wishing you a very happy and healthy new year, dear Sonja.

    Hugs, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Best wishes for a super 2012. Hope the new year brings you loads of love, laughter and creativity.

    Thanks for being a follower, Sonja!
    Have a lovely week,
    Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een heel gezond, gelukkig, liefdevol en warm 2012
    linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Happy New Year,lieve Sonja.

    Wat is het kaartje lang onderweg geweest,he.Volgende keer zal ik hem wat eerder naar je toe sturen,ik mail je van de week eventjes verder,...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sonja ik wil je een mooi 2012 wensen!
    En je tevens bedanken voor al jouw mooie posten, meis wat geniet ik er altijd van..
    Ook bedankt voor je lieve woorden op mijn posten in het afgelopen jaar..
    Het is heerlijk zo het bloggen en genieten van elkaars posten.

    Wil je alle liefs wensen meis,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hallo Sonja ,

    ook ik wil jou nog een prachtig nieuw jaar wensen met veel mooi momenten !

    dat het met je gezondheid ook maar heel goed mag gaan....

    hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een gelukkig nieuwjaar en een fijne week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Sonja,
    Jeetje, ik had deze post helemaal gemist vorige week. Maar ik ben opgestapt om nooit meer af te stappen hoor... Ik vind je verhaaltjes en plaatjes en alles veel te leuk om te missen...
    Ik wens je dus bij deze ook nog een heel erg mooi jaar, met heel veel liefde en gezondheid.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hallo Sonja

    beetje laat maar beter laat dan nooit...
    een heel gelukkig en liefdevol 2012

    lieve groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen