Pagina's

woensdag 14 december 2011

Mini-boom


Er is toch nog een kerstboom verschenen in ons huisje,
aan lichtjes was er eigenlijk geen gebrek maar ik miste gewoon een boom.
Tja, en dan heb je wél plaatsgebrek en werd het gewoon een 
mini-kerstboom.


Met enkele dierbare spulletjes erbij toch weer een hoekje waar ik van geniet en bij avond zijn die extra lichtjes gewoon een zaligheid in huis.



Deze week ben ik ietsje minder vaak bij jullie langsgeweest omdat mijn mams wat ziekjes is en nog steeds hulp nodig heeft.
Gelukkig is het iets van voorbijgaande aard en komt ook dit zoals heel veel dingen in het leven vanzelf weer goed.


Fijne avond iedereen,
liefs, Sonja

32 opmerkingen:

  1. Eerst een spoedig herstel voor je moeder gewenst en jij geniet van al het moois dat je ons toont en het licht wat je naar ons laat schijnen! Fijne avond,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig geworden het hele hoekje compleet ...vind zo kleine net zo leuk ...geniet er lekker van lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi boompje Sonja en alles staat zo mooi tegen de achtergrond van de wand, mooie kleur is dat.
    Beterschap met je man en doe het rustig aan hoor.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zo je boompje!! beterschap voor je mam!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    Via via kom ik op je blog terecht wat is het hier leuk!! Wat een geweldige leuke sfeer heb jij in huis zeg zo mooi allemaal!
    Ik kom snel weer bij je langs, lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi ziet dat eruit allemaal!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie oplossing zo Sonja...deze klein boom staat prachtig bij je.

    Beterschap met je moeder, ik hoop dat ze snel weer opknapt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook een miniboom is een boom en deze is prachtig Sonja !!
    Beterschap met je moeder.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben onze zeer grote nepkerstboom ook de deur uitgedaan.
    Het werd te veel, te zwaar voor ons oudjes.
    Dus kochten we 2 kleine boompjes, voor in de vensterbank aan de tuinkant.
    Zo leuk en zo makkelijk.
    En toen vond ik het aan de keukenkant zo kaaltjes.
    Dus daar staan er nu ook 2.
    Verder zou ik echt niet teveel doen.
    Maar ja...er stond nog een (mooie nep) plant en daar konden ook wel lichtjes in.
    Hier en daar een ledkaars en nog eentje, een leuke kerstman...zo gezellig.
    Oh ja...een mooie guirlande met lichtjes natuurlijk.
    Om een lang verhaal kort te maken.
    Het ziet er bij jou zo mooi en lief en prachtig uit.
    Geniet er lekker van.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi je lieve boom, gezellig toch al die lichtjes en dan die ene boom.
    Beterschap met je moeder, ook al is het minder ernstig toch heb je de zorgen.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was nog wat dingen vergeten (en lach maar hoor...dat doet een mens goed):
    Tuinhuisje is dus ook verlicht met een mooie guirlande met lampjes en er hangt een krans met lichtjes aan de deur van het tuinhuisje.Een buurvrouw vindt het allemaal belachelijk, wij niet dus.
    En verdikke...nu heb ik nog 2 buitenguirlandes over , daar kwam ik net achter.
    Hans kijkt al bezorgd, maar ik weet dat hij loopt te denken: een verlengsnoer..hebben we dat nog?
    (Ja hoor lieverd, kheb ze netjes opgeborgen en ik weet nog waar ze zijn ook).
    En dan heb ik nog een paar Riviera Maison kransen nagemaakt voor een fluitje en een cent, goedkoop dus,maar allemensen wat zijn ze mooi.
    En op het zoldertje in het schuurtje (waar die brand niet kwam) ...daar staan nog een heleboel dozen met verrassende inhoud.
    Maar neeeee......ik ga er echt mee stoppen.
    Tis goed zo.
    Tis genoeg zo.
    Maar misschien frutsel ik nog wat in elkaar.
    En nu ben ik weg.
    Genieten van al die heerlijke lichtjes en de storm om het huis en de regen tegen de ramen en de kat achter mij op de bureaustoel waardoor ik dus niet echt lekker zit.
    Jij ook een fijne avond...die ze ons niet meer af kunnen nemen.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superrrrr mooi boompje mini of niet...en je hoekje ziet er zo heel sfeervol uit Sonja, geniet er lekker van...hopelijk wordt je moeder weer gauw beter !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een spoedig herstel voor je mama gewenst.

    En je mini kerstboompje is prachtig.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop dat je moeder zich gauw weer beter voelt!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh lieve Sonja wat heb je er weer een lief sfeervol hoekje van gemaakt. Echt enig dat miniboompje. het is zo genietenin deze tijd met al die lichtjes.

    Straks als alles voorbij is mis je al die lichtpuntjes zo enorm, maar daar ga ik nog maar helemaal niet aan denken, nu is NU!!!

    Hoop dat je moeder snel weer helemaal in orde zal zijn, sterkte ermee.

    Fijne avond nog verder,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sonja,
    Wat sneu voor je moeder dat ze ziek is, ik hoop maar dat ze snel weer helemaal in orde is, nu de feestdagen toch al snel naderen...
    Lief hoor, dat kleine boompje. Heerlijk zo met al die mooie spullen en de kaarsjes aan...
    Fijne avond Sonja,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal mooi Sonja...een hele mooie oplossing, en zo is het een heel sfeervol hoekje....
    Ik hoop dat je moeder spoedig hersteld......
    lieve groet....elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een boompje, klein of groot, hoort er wel een beetje bij he, het geeft toch een speciaal sfeertje. Vind je boompje echt een snoepie, past zo mooi bij de rest van al je spulletjes.
    Beterschap voor je moeder!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig boompje......en al het moois er om heen geeft het toch een heerlijk sfeertje..geniet er maar lekker van..
    Beterschap voor je moeder hoor..

    Lieve groetjes
    Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een boompje geeft in deze dagen toch net even iets extra's, het staat dan ook erg leuk! Beterschap gewenst voor je moeder.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig hoor je kerstsfeertje met mooi boompje!
    Beterschap voor je moder en rustig aan doen hoor!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je het toch gezellig in huis Sonja ... mooi hoor dat kleine boompje.
    Hoe is het met je moeder, alweer wat beter??

    Binnenkort moet je je postbus in nederland even in de gaten hoor!!!

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik vind je mini kerstboom echt een schatje!! heel gezellig bij je!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is dan wel klein maar wel hartstikke mooi! Is toch net ff een beetje gezelliger met een boompje erbij vind je niet! Ik verheug me op zondag, liefsssss Marga
    Ps. beterschap voor en groetjes aan jullie mam!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Staat heel gezellig je boompje. Hoort toch een beetje bij kerst een boom. Beterschap voor je moeder en groetjes, Nicole
    p.s. ik las dat je haken wilde gaan leren (mijn schuld) ik heb het geleerd met youtube filmpjes, ging perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er weer gezellig en sfeervol uit.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat ziet er weer super gezellig en sfeervol uit! Een boompje hoort er toch wel bij he!
    Heel veel beterschap met je moeder!
    Lieve groet van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig boompje!!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. in een woord , SCHITTEREND.
    en je stolp is een beauty .
    beterschap met je moeder en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nice and useful blog.I am very impressed from your blog.I will share your blog with my friends .Thanks for sharing and keep it up.
    redimensionner photo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het zijn weer plaatjes om van te genieten Sonja! Heerlijk gezellig!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen