Pagina's

zaterdag 10 december 2011

Inspiratie en nog een vleugje kerst



In dit heerlijke blogwereldje blijf ik me maar verbazen, over al de leuke posten, lieve reacties en mooie vriendschappen die er door ontstaan maar ook vooral door de vele creatieve ideeën.

 

Zo bezoek ik zelf heel vaak het mooie blog van Jeanet,
Het is begonnen vanuit haar hobby om te scrappen maar intussen veel meer dan dat.
Zij is iemand die heel veelzijdige ideeën heeft en het ene al mooier dan het andere,
kijk hierboven maar eens naar de prachtige engelen die ze onlangs maakte.
Maar als je op haar blog terecht komt kijk je je ogen uit,
niet alleen maakt ze heel mooie dingen maar haar huis is ook zo mooi ingericht,
helemaal mijn ding. 
Bovendien  is ook een heel hartelijke vriendelijke blogvriendin die dezelfde ideeën heeft over het bloggen als ikzelf en het ook zo leuk vind om elkaar te inspireren.
Met haar toestemming plaats ik haar banner links in mijn blogje,
dankjewel dat het mocht hoor lieverd, 
ik ben er trots op om je op mijn blogje te hebben staan :))

En dan nog een beetje van de kerstsfeer in huis, aan de oude kroonluchter heb ik enkele van de grotere kerstballen gehangen.
 Doordat we geen grote boom meer zetten zijn die over maar ik vind ze eigenlijk te mooi om ze geen plaatsje te geven.

 Bovenop de kleppenkast in de woonkamer heb ik de ingedroogde hortensia's vervangen door een toefje groen, mijn kerstvlindertje fladdert hier ook rond :)


 En natuurlijk engeltjes, ze mogen voor mij nooit ontbreken in huis dus zeker niet in deze tijd van het jaar.

Ik wens jullie allemaal een mooi weekend,
en veel inspiratie met jullie voorbereidingen naar kerst,
liefs, Sonja

21 opmerkingen:

  1. Lief dat je een blogvriendin in het zonnetje zet maar jij mag er zelf ook wezen hoor met je mooie blog. Voor ons zeker ook genieten!!
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sonja

    Ik word hier toch wel een beetje verlegen van hoor door zulke mooie lieve woorden !! Maar wat is de wereld dan toch klein om elkaar op deze manier te ontmoeten en zeker te inspireren, want daar gaat het idd om in blogland, elkaar inspireren met prachtige creaties, ideeeen of wat dan ook !!Dus nogmaals erg bedankt voor je lieve gebaar dat ik op jou blog mag prijken !!En ook ik kijk heeeeeel graag bij jou !! Kijk dit nu weer eens zo'n gave lamp als "kerstboom" versiert , ziet er toch super uit !!
    Ik hoop dat we nog lang van elkaars moois kunnen en mogen genieten !!
    Fijn weekend , lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sonja,
    Ja hoor, vlak jezelf ook niet uit, jij bent ook een grote inspiratiebron, en ik denk niet dat ik alleen voor mezelf spreek. Ik vind je ballen onder de kroonluchter heel mooi om te zien. Fijn dat je toch een plaatsje voor ze hebt gevonden.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke foto's van jouw mooie huis en wat een leuke engelen van haar, ik ga gauw even neuzen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er prachtig uit bij jou, zo mooi met al dat zilver!

    Fijnweekend en lieve groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je toch al veel kerstsfeer in huis Sonja, hier gaan we er morgen mee aan de slag (hoop ik). Al ben ik zelf niet zo crea, toch ga ik meteen even een kijkje nemen bij Jeanet!

    Nog een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je Jeanet in het zonnetje zet, zij heeft inderdaad een prachtige blog.
    Wat mooi al je Kerstornamenten aan de kroonluchter en ook de toefjes Kerstgroen zorgen voor sfeervolle hoekjes.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi weer allemaal.....liefs fijn weekend.....van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief dat je Jeanet zo in de picture zet! Ik ken haar ook via het bloggen, maar inmiddels ook persoonlijk en als er eentje dit verdiend, dan is zij het wel!
    Je kerstluchter is een plaatje! Met die kerstinspiratie zit het helemaal goed zo!
    Fijn weekend, lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief gebaar om op deze manier je blogvriendinnetje even in het zonnetje te zetten Sonja....Ik ga ook even bij haar kijken....Maar ik kom hier ook graag even langs hoor...... en hier doe ik ook heel veel leuke inspiraties op....Je kroonluchter vind ik zo heel mooi...
    een fijn weekend en een lieve groet......elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat ook je kroonluchter helemaal in kerststijl is!

    Fijn weekend. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb weer genoten hoor Sonja van de prachtige foto's. Wij hebben ook géén grote kerstboom, al jaren niet meer. 2 kleintjes (géén echte), ook heel sfeervol. Het is niet te doen met een grote herder in huis (die geweldige staart van Amy slaat overal tegenaan hihi) moet ook altijd goed opletten waar ik kaarsjes laat branden, nooit te laag dus;-).
    Ik vindt als je overal sfeerhoekjes hebt met kleine lampjes, net zo gezellig hoor, dan mis je de kerstboom niet eens.

    Groetjes en een fijne zondag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik geniet altijd van jou mooie decoraties en wat een mooie kroonluchter heb je.
    vind de kerstballen er zo mooi bij uit komen.
    en dan je mandje met het kerstgroen er in , dat staat super.
    heerlijk die sfeerhoekjes in jou huis.
    fijn weekend meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het gezellig, je kroonluchter is een plaatje, zo heerlijk om ervan te genieten in deze tijd.
    Fijne zondag nog.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is je kroonluchter mooi gedecoreerd, lief die mooie kerstornamenten tussen de hartjes, wat een gaaf idee!
    Ik geniet altijd van je mooie sfeer en foto's!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo lief van jou om je blogvriendin in de bloempjes te zetten.

    Ik vind jou blog ook heel fijn, en als ik in blogland ben dan kom ik altijd een kijkje nemen bij jou...nu ook weer zo'n leuke prachtige post, het was weer genieten...

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze heeft idd een mooie blog!

    Ik vind jou Kerstdeco anders ook helemaal geweldig!!

    Mischien heb je de speldenkussenbeer idd bij Marijke gezien. Kan ook bij mij, ik had de link extra aanklikbaar gemaakt. Zodat iedereen nog eens terug kon kijken.Maar dit hoofdje is zo goed gelukt.Ik ga hem zeker nog ergens op vast maken.
    Fijne week.

    Lieve groet, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kroonluchter en wat mooi gedecoreerd met de mooie kerstballen. Een plaatje om te zien en zo sfeervol heb je je huis al in kerstsfeer gebracht.
    Ik ga zeker een bezoekje brengen aan je blogvriendin. Wat lief om haar zo in het zonnetrje te zetten. Blogvriendinnen....zo belangrijk.
    Wens je een fijne dag, liefs, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello Sonja,
    you did really a great job.....your decoration is wonderful....love all the ornaments at the chandelier.

    Your christmas header is so beautiful.

    Have a wonderful week,
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen lieve Sonja,

    Meis wat is het hier toch heerlijk genieten.
    En wat ben je al ver met het inrichten van je Kersthuisje..!
    Alles ziet er zo mooi en schattig uit...
    Het zilveren engeltje maakt het allemaal zo feestelijk en chiqeu.

    Sonja ik wil je nog bedanken voor je lieve woorden op mijn blog...je moest eens weten hoe goed me dit heeft gedaan meis.

    Wil je alle goeds wensen,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Lieve Sonja,dank je wel voor je lieve felicitatie`s voor mijn verjaardag,echt super lief.

    Wat een heerlijke kerstpost en,de engeltjes zijn zeker heel mooi.
    Wil je mischien van de week eventjes je adres aan ons doormailen op wabuijs@online.nl.

    Dank je wel,...alvast een hele fijne avond,lieve gr,......Inka,....xxx

    BeantwoordenVerwijderen