Pagina's

woensdag 2 november 2011

Weer terug thuis


Hier in België hadden we een verlengd weekend en omdat we allebei de laatste tijd eigenlijk veel te hard gewerkt hadden hebben we onszelf getrakteerd op een welness weekend!
We gingen opnieuw naar de prachtige B&B 
In het mooie Hoepertingen bij Borgloon.


 Het is een oude herenhoeve die verbouwd is tot B&B waardoor je heel ruime kamers hebt, met een whirlpool op de kamer, heerlijk!

In de aanliggende schuur is een saunacomplex mét binnenzwembad gebouwd wat je volledig privé kan afhuren.
Het is genieten daar hoor, 
heel ruimtelijk doordat je tot boven in de nok kan kijken.
Ik hoef er niet bij te vertellen dat we genoten hebben en het weekend ons heel erg goed gedaan heeft!



Wij dachten energie te tanken voor maanden maar helaas liep dit iets anders uit want maandagavond kreeg ik koorts en gisteren zat ik de hele dag met griep in mijn bedje! 

Gelukkig wel weer in mijn eigen bedje want als je ziek bent dan ben je nergens liever als thuis
Maar vandaag gaat het al ietsje beter en we kijken toch terug op een geweldig weekend.
.


Manlief is ook weer aan het werk gegaan, ondanks dat hij zich ook niet helemaal fit voelde, maar zo is de nieuwe week weer van start gegaan.

Gisteren zag ik dat mijn keukenkast als "voor en na" op het mooie blog van Paula stond

Ik weet niet of jullie dit blog kennen maar het laat vooral knutselruimtes van blogsters zien en praktische opbergideeën, zelf vind ik er vaak inspiratie en kijk ik er graag eens op rond.

Een fijne week verder iedereen,
liefs, Sonja

16 opmerkingen:

  1. Nou wat zou jij genoten hebbe ze , ziet dat er heerlijk uit , tja en dan kom de gewone dag weer he hahahah fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Sonja,

    Nou meis deze foto's liegen er niet om..dit is werkelijk prachtig..
    Wat een aparte stijl en ruimtelijk zeg..ja daar zullen jullie wel genoten hebben..heerlijk!
    Ja je bent even weg geweest..ik miste je al een tijdje op mijn blog..wat fijn er zo even tussen uit met z'n tweetje.
    Wel jammer dat je een griepje hebt opgepikt, maar volgens mij heerst het een beetje, want wij hebben allemaal keelpijn en hoofdpijn..
    Hoop dat je snel weer de oude bent...wens je beterschap hoor.

    Liefs en goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh...dat ziet er super uit zeg!! Geen wonder dat jullie zo genoten hebben! Ik hoop dat je nu snel weer opknapt, want ziek zijn...daar is niets aan!

    Beterschap en een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig dat je er weer bent.

    Prachtige foto's alles ziet er superdeluxe uit, ben erg jaloers.
    Misschien word het tijd dat manlief en ik ons zelf ook eens gaan verwennen.

    Ik hoop dat je snel weer opknapt.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sonja,
    Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben afgelopen weekend, maar wat jammer dat je ziek werd. Toch even een domper op het geheel. Wat ziet het er daar mooi uit joh, in die Welness-B&B. Helemaal super, je hebt een paar mooie foto's gemaakt.
    Nou, rust en ziek lekker uit en geniet nog maar lekker even na...
    Fijne avond hoor,
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er luxe uit zeg, heerlijk!
    Wat fijn dat jullie genoten hebben van een heerlijk weekendje weg!

    Beterschap,
    liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh...wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben Sonja, het ziet er allemaal prachtig uit.
    Jammer dat je bij thuiskomst ziek werd, maar gelukkig pakken ze je het mooie weekend niet meer af.
    Beterschap.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super uit. Jammer dat je ziek geworden bent, maar ik hoop dat je er toch nog een beetje van hebt kunnen genieten.
    Ik zag je kast op Crafty Storage...ik dacht heee die komt me bekent voor , en las dat ie inderdaad van jou was.... Gaaf!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo'n weekend uit ...je hebt er blijkbaar van genoten, behalve die vervelende griep dan...

    Alvast spoedig herstel!!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey meisje...
    ik miste je ook..maar gelukkig ben je er weer..helaas met griep..wat jammer! Betershap in ieder geval!

    Wat een zwembad..wowwwwwww!!

    Had je nog rode oortjes maandag???dat kwam doordat we het over jou hadden!! haahahhaha..POSITIEF hoor.

    Je gaat er nog van horen.....het was erg gezellig.

    nogmaals beterschap en liefsss

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zijn je foto's en super dat jullie zo hebben genoten.
    Heel veel beterschap

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sonja,
    Bedankt voor jouw aardig berichtje op mijn blog!
    Jouw blog is prachtig ik hou ook zo van die landelijke stijl en mijn verfborstels wapperen regelmatig door mijn huis ;-))
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke plek om te genieten van een paar vrije dagen en natuurlijk van elkaar. Vervelend dat je bij thuiskomst ziek werd, ik hoop dan ook dat je je snel weer beter voelt!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nu meisje, deze foto,s liegen er niet om,
    maar heerlijk he om zo even tot rust te komen.
    wel vervelend dat je thuis ziek werd en ik hoop dat je snel weer beter bent.
    liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja, van harte beterschap hoor!
    Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet heerlijk uit daar! Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar lekker kunt relaxen. Wat jammer dat je ziek werd. Maar je kunt terugkijken op een heerlijk weekend!
    Weer helemaal opgeknapt?
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen