Pagina's

donderdag 10 november 2011

Suikervrij gebak

Voor de gastvrouw (zie vorige post) maakte ik gebak, suikervrij natuurlijk!
Ik kon het niet laten om er even mee door mijn eigen huisje te gaan toen het af was,
even zien hoe het staat op de salontafel en in mijn servieskast in de keuken.
Het heeft me overtuigd hoor,
mijn eigen witte gebakjes zijn in de maak!

 Ik kan ze nog niet laten kijken want ze moeten nog afgewerkt worden maar je zal ze later wel eens zien verschijnen, 
het gaat kerstgebak worden :))
Een werkje om 's avonds op mijn gemakje tussendoor te doen.

Eigenlijk vind ik die langere avonden zalig, heerlijk de kaarsjes aan, lekkere tas thee bij me en gezellig samen zitten met een handwerkje erbij!
Genieten!











Lieve groetjes,
Sonja







23 opmerkingen:

  1. Je witte gebakjes zijn geweldig maar wordt het niet tijd voor taaitaai en pepernoten,haha

    Gezellige dag met je mams. Het corsetje is erg leuk om te maken.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die suikervrije gebakjes staan toch mooier bij mij meis hihihihi........vind ze écht super! Ben benieuwd naar je kerstgebak!
    Fijne dag met je mams........geniet er van.
    Liefsssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefies zijn het Sonja, ik vind het altijd zo knap als je dit kan maken en het geduld ervoor hebt.

    Veel plezier, en een fijne dag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief zijn ze, en ZO mooi in het wit ook ♥ Veel plezier met je moeder, gezellig om samen iets te maken. Ik heb nooit iemand met wie ik dat samen kan doen helaas, dinnetje A is absoluut geen crea bea (haar eigen woorden hoor hihi) en de rest...ach nee. Nou ja, doe ik het wel weer in mn ups :)

    Groetjes en veel gezelligheid met je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat zijn ze mooi en ben benieuwd naar je kerstgebak en heel veel knutselplezier met je mams

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn ze Sonja en ik ben erg benieuwd naar je kerstgebakjes,veel plezier met moeders!!Lieve groet Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn de gebakjes mooi geworden!

    Gezellig hoor, met je moeder samen wat moois maken.

    Ik ben benieuwd hoe het gaat worden!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn super Sonja!!

    Ik heb er ook al wat in het wit gemaakt! Staat leuk! Ik ben benieuwd naar je Kerstgebak!

    Veel plezier vandaag met corsetzakjes maken.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat zijn die leuk! Ik zou die best willen maken en ergens neerzetten, maar ben bang dat het hier dan overvol komt te staan en op tafel zouden ze met Tara geen lang leven hebben!
    Maar ik vind ze echt beeldschoon! Veel plezier vandaag met je Mams, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja,
    wat ziet het er weer geweldig uit, zo leuk!!
    en je 'header' en achtergrond, mooi hoor! Ik was een tijdje niet op je blog geweest, lekker verfrissend!
    Ik heb in reactie op jouw verzoek hoe je de kleedjes haakt, de volgende post gemaakt: http://24homes.blogspot.com/2011/11/crochet-tutorials-haken-doe-je-zo.html
    lieve groetjes,
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig samen met je moeder knutselen,heerlijk binnen nu het toch wel weer koud begint te worden.
    Ik ben benieuwd naar de resultaten.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi Sonja......prachtig.......pluk de dag ! liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kei leuk gedaan!!
    Maar de schaal waar het opligt
    vind ik ook erg mooi!!!

    Het bind touw bij de action
    zit verpakt met 2 bolletjes
    voor 45 cent en een stoere
    kleur!!!
    Succes !!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zien er prachtig uit!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Sonja,
    Wat een enige gebakjes heb je gemaakt. Ze zullen vast prachtig in je mooie servieskast staan. Of gewoon lekker op je eettafel...
    Ik hoop dat je een heel gezellige dag hebt gehad met je mam, ben benieuwd naar de resultaten...
    Voor nu nog een heel fijne avond,
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oei en wie gaat mij dan helpen om het corsetzakje te maken? Dat loopt niet goed af hoor.
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sonja, wat zijn de taartjes mooi zeg. En ik begrijp precies wat je bedoeld met de gezelligheid van de langere avonden. Zo heb ik mijn avonden ook het liefst! Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wouw prachtig Sonja, het lijken wel bruidsgebakjes zo mooi!
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze taartjes zijn PRACHTIG Sonja, heel chique, feestelijk, om zo in te bijten. Maar goed dat ze suikervrij zijn, hihi.

    Gezellig met je moeder samen knutselen, wens jullie en fijne dag saampjes.

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend leuk dat je met je mam een workshop gevolgd hebt en je gebakjes echt super,.....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zien je gebakjes er glamorous uit! Zo feestelijk met de parels, roosjes en kantjes!
    Groetjes weer van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sonja...dit zijn de mooiste gebakjes die ik tot nu toe heb gezien...zo verfijnd met die pareltjes!
    Ben er verliefd op meis...

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen