Pagina's

dinsdag 29 november 2011

Picasa en vriendschap

Een hele tijd ben ik lid geweest van het bekende picasawoonforum,
voor de mensen die dit nog niet mochten kennen,
het is een groep meiden die zich bezighouden met alles wat te maken heeft met wonen en dit graag met elkaar delen.
Door het hacken van mijn blog verloor ik mijn account en de zin om opnieuw te beginnen maar op de opendeurdag bij Margot trof ik weer enkele gezellige picasameiden en er zijn ondertussen door picasa ook hechte vriendschappen ontstaan.Dus toch maar weer opnieuw gestart!
 Er bestaat een picasa-pimpstart pagina:
hier vind je de grote lijst van dames met een eigen album terug. En eerlijkheidshalve moet ik jullie dus waarschuwen want als je er één keer gaat kijken dan verlies je best veel tijd want dit is enorm verslavend :)


 De laatste weken had ik het geluk om enkele van die picasameiden,
die intussen al echte vriendinnen geworden zijn op visite te mogen ontvangen.
Eerst was er mijn 'vlinderzusje' Ellen,
we voelen ons als zusjes door het lot wat ons met elkaar verbonden heeft.
Ook zij heeft een zware kanker overwonnen en heeft net als ik ontzettend veel levensmoed teruggewonnen waarvoor we heel dankbaar zijn én ook voor de verbondenheid en de vriendschap die we nu met elkaar voelen.
 Fijn dat je even zo dicht bij me was lieverd xxx
Je kan hier een kijkje nemen in het mooie picasa-album van Vlinder!









 En vorige zondag kwam deze lieve schat langs: Marga!
Via haar ben ik vroeger op picasa terechtgekomen,
ik kende haar al langer van een ander forum maar ze heeft altijd zo van die leuke ideetjes, 
vind dan weer iets nieuws wat je een bom aan inspiratie geeft en dat ook graag deelt.
Ze heeft ook een heel gezellig huis met zoveel prachtige hoekjes waar je niet op uitgekeken raakt
neem maar eens een kijkje hier in haar album!
Fijn dat jullie er waren hoor, wij zien elkaar weer heel vlug terug :)


En deze lachende dame, Lejanne, heb ik ook leren kennen via Picasa,
het klikte bij ons vanaf de eerste minuut,
door onze gemeenschappelijke borduurpassie en alle andere dingen die we met elkaar te delen hebben.
Lejanne haar picasaalbum staat even 'on hold' maar jullie kennen haar toch al allemaal van haar mooie blog

Lejanne zakt regelmatig af van Hasselt naar hier om samen uitstapjes te maken of gewoon gezellig een namiddagje samen te knutselen zoals gisteren,
maar daarover later meer;)
Het is altijd fijn om die dagen samen door te brengen, 
ik zou dit voor geen geld meer willen missen!




En ik weet het ,dit is al een post met heel veel linkjes maar misschien willen jullie ook eens langskomen in mijn picasa-album,
jullie zijn allemaal van harte welkom

Via deze weg wil ik deze dames danken voor hun vriendschap maar ook iedereen die hier altijd een berichtje nalaat en alle picasadames die weer een leuke reactie in mijn album nalieten.
Het is fijn om ook weer op picasa actief te zijn :)
Fijne dag iedereen,
liefs, Sonja




16 opmerkingen:

  1. Wij vonden het, zoals altijd, weer onzettend gezellig Sonja. Jammer dat ik geen rijbewijs heb anders kwam ik mee knutselen met jou en Lejanne. Is toch veel leuker dan in je eentje!
    En wat een mooie foto van jou en je vlinderzusje. Bedankt voor je vriendschap lieverd, dikke kus!
    Ps. Is Ronnie al een beetje bekomen van zijn rode kaart hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Sonja,
    mooi dat je toch weer de moed hebt gehad een nieuw album te starten! Bijzonder om te lezen dat je ook hebt moeten strijden tegen die rotziekte. Helaas zijn we de enigen niet. Toch, altijd als ik er over lees voel ik me direct verbonden. Alhoewel het mijn leven enorm verrijkt heeft had je het veel liever niet mee willen maken. En dan elke keer weer die spanning als je voor controle moet.....
    Bedankt voor je trouwe bezoekjes op mijn blog! Ik doe weer wat voorzichtige stapjes uit bed, ik hoop dat ik morgen nog wat fitter ben.
    Fijne dag!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi bericht heb je gemaakt. Ja wat leuk dat we mekaar mochten tegenkomen. Als je iets gemeen hebt met mekaar is het fijn om langs te komen. Je hoeft niet veel te zeggen om begrepen te worden. Inderdaad heb ik ook heel wat mensen leren kennen via picasa. Voorlopig blijf ik nog even afzijdig. Ik zal natuurlijk regelmatig komen kijken naar wat je allemaal uitsteekt hé.
    knuffel
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sonja,
    Wat heerlijk dat je zulke mooie vriendschappen hebt overgehouden aan Picasa... Die moet je koesteren hoor. Ik wist overigens niet dat je zo ziek geweest bent, maar ik ben wel blij dat het nu toch weer heel goed met je gaat. Ik schrok er toch wel even van...
    Lieve Son, ik wens je een heel fijne dag en ga later even bij je Picasa-album kijken, eerst even alle verf-zooi wegwerken, kast is nu zo goed als af... foto's volgen binnenkort...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben er zelf nooit aan begonnen maar heb er wel veel en vaak rondgekeken, lekker bij andere binnenkijken en ideeen op doen.
    En fijn dat jij er ook nog zulke goede vriendinnen aan over gehouden hebt. . . .waar het internet al niet goed voor is.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Lieve Sonja,wat bijzonder de mooie vriendschappen die ontstaan via picasa/blog of een andere forum.Toevallig zag ik van de week op picasa dat je weer terug was erop en,heb eventjes je foto`s bekeken.
    Helaas zit ik zelf niet op picasa,.....je vorige post is bijzonder mooi,...lieve gr en een hele fijne middag gewenst,...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay meis,

    Ja dit zijn hele mooie vriendschappen!
    Lieve sonja wat een ontzettend lieve en warme post..heel fijn om dit te lezen en die mooie foto's erbij.

    Vrienden zijn als sterren, je ziet ze niet , maar je weet dat ze er zijn!

    Dag Sonja...wil je liefs wensen,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh,oh dat gaat mij tijd kosten, als je daar ook allemaal van die leuke dingen laat zien! Nu in ieder geval wip ik een dezer dagen even bij je album binnen! Fijne dag en geniet van de vriendschap,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bijzondere vriendschappen die soms in heftige tijden zijn ontstaan... Toch is het fijn om lieve mensen om je heen te hebben, waarmee je kunt lachen, maar ook kunt huilen! Ga snel een bezoekje brengen aan al je linkjes.

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je aan picasa zulke warme vriendschappen overgehouden hebt, aan je verhalen is te merken dat je hier zelf ook enorm van geniet!

    Ik heb wel eens bij picasa-albums gekeken maar mijn blog kost al genoeg tijd dus daar hou ik het maar bij ;-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh.Sonja ik hoor nu pas dat je behoorlijk ziek bent geweest....daar schrok ik wel van hoor....maar gelukkig gaat het nu weer goed met je...
    Ja en dan...wat heerlijk dat je zulke dierbare vriendinnen hebt gekregen door Picasa.....Ik heb er wel eens van gehoord..... maar nog nooit echt gekeken, maar dat ga ik nu zeker eens doen...
    Lieve groet en een fijne dag....elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig gaat het nu weer goed met je,wist het ook niet maar zolang volg ik jou ook nog niet,heel heftig om mee te maken en heel fijn dat je zulke goede vriendschappen hebt opgebouwd.
    Ga straks nog even kijken bij je linkjes.

    fijne avond nog,groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat bijzonder lieve Sonja al die warme en oprechte vriendschappen die door Picasa en het bloggen zijn ontstaan.
    Ik hou het voorlopig alleen maar even bij mijn blog, daar gaat ook al zoveel (leuke) tijd in zitten.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een warme vriendschappen en wat hebben de meeste mensen toch veel mee gemaakt en een positieve kijk op de wereld ...heerlijk!
    Ik houd het ook maar bij bloggen dat is inderdaad al veel werk maar ik vind het super om te zien die leuke vriendschappen.
    Geniet nog lang van elkaar!
    Lieve groet,
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lees ik nu... ook jij hebt de ziekte overwonnen... alles staat bij mij even stil.
    Lieve Sonja... ook ik heb een strijd geleverd en begrijp je helemaal.
    Deze vriendschappen zijn héél bezonder want jij kent de waarde van een liefdevolle vriendin als geen ander.

    Lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dat fijn zeg dat je zulke warme mensen hebt leren kennen via Picasa en dat er goede vriendschappen uit voortkomen! Ik vind het in blogland ook zo bijzonder dat mensen die je niet kent hele lieve, warme, leuke, gezellige berichtjes sturen...ik ben er echt van onder de indruk! Trouwens kei leuk dat ik jouw foto tegenkwam bij Lejanne en dat ik haar hier eens op de foto zie!
    Lieve groet van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen