Pagina's

maandag 21 november 2011

Open huis bij "All seasons decorations"




 Eerst en vooral wil ik jullie dames allemaal bedanken voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige post!
Wat zijn jullie toch kanjers!


Gisteren was dan het dagje uit met mijn mams.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al mijn moed bij elkaar heb geraapt om dit hele eind te rijden want door mijn spierreuma rijd ik bijna geen auto meer.
Maar met mijn mannetje als achterwacht en twee koffiepauzes ging het prima al was ik toch stikop toen ik thuiskwam, maar.........
dit was het meer dan waard, 
kijk zelf maar eens mee!


We gingen naar de open-huisdag van "All seasons decorations"  een prachtig verbouwde hoeve gelegen in het landelijke Roosteren (Limburg)
Hier woont de groendecoratrice Margot die prachtige creaties maakt en hier ook workshops geeft!
Via haar vriendin Caatje kwam ik erachter dat deze openhuisdag was en ik heb een paar foto's uit haar album geleend omdat ik er zelf niet zoveel kon maken door de enorme drukte.
Maar kijken jullie even mee, dan ben je vast zo onder de indruk als ik!























 

Die meiden hebben zo onvoorstelbaar hard gewerkt en ik kan je verzekeren,
in het echt is het nog veel indrukwekkender als op de foto's.
Je kan ook nog gaan kijken op de hoeve "Schettereind" 
met de kerstopendeurdagen op 10, 11,  17 en 18 Dececember,
meer info vind je op haar site

Beslist een aanrader want ik geniet er nog steeds van na,
zoveel inspiratie wat je daar opdoet, 
ik kan er weer een tijdje tegen :)
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja

 

27 opmerkingen:

  1. Wauhh wat fantastisch en al dat emaille in die kast super, ik geniet echt van zulke mooie foto's,lieve groet Linda en wat heb je weer een mooie plaatjes in de kop van je blog,zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh het is maar goed dat het ver weg is, ik ging daar failliet! Wat een geweldige en gave spulletjes! Ik zou echt niet weg kunnen komen zonder een afgeladen auto! Ik zie zoveel dingen die hier perfect passen! Bedankt dat je ons hebt meegenomen op deze geweldige trip en rust nu goed uit en kom even bij van deze inspanning en geniet maar na van een heel bijzonder uitje! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig.
    Jammer genoeg niet bij ons in de buurt.
    Maar ik heb genoten van de foto's, dank je.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag op haar site staan alleen voor vaste klanten dus ik ben maar niet gegaan! Ziet er super uit, wij gaan er de 17de december(voor mijn verjaardag) naar toe! Zo dichtbij en niet ff langskomen hé. Had ik jullie mams ook eens leren kennen.
    Liefssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GENIETEN !!!
    Prachtig maar zo jammer dat het voor mij toch wel ietsie te ver weg is.
    Geen probleem we hebben nu toch jou mooie foto,s en daar geniet ik dan maar van hé.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay Sonja,

    Wat een heerlijke post..
    Leuk die foto's, het lijkt nu net of ik zelf ook ben geweest!
    En Sonja je header met die prachtige meisjes is echt supermooi!

    Wens je een fijne week,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb genoten van je mooie foto's, alsof ik er zelf geweest ben.. zoveel moois.. heel inspirerend!
    fijn dat je kunt terugkijken op een heerlijke dag met je mam!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. voormij een beetje ver maar heerlijk dat ik zo kan genieten van de prachtige foto'f wat is kerst toch heerlijk ....zie op elke blog leuke ideeen ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij toch ook een bikkel om die rit aan te durven, knap hoor!
    Het is zeker de moeite waard geweest hoor echt prachtig die hoeve!
    Wat geniet ik van je foto's zeg, ik hou ook zo van dit soort uitjes maar kan helaas
    nog steeds niet zitten dus ook niet in de auto ergens naar toe.
    Ik heb dus dubbel hiervan genoten dank je!
    Een hele fijne week,
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er geweldig uit. Wat een sfeer, prachtige decoraties.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er allemaal prachtig uit, zij heeft ook mooie kransen en slingers (ben ik gek van).

    Ook die grote vogelkooi vind ik geweldig.

    spijtig zal ik er niet meer geraken, mijn agenda is zo goed als bezet voor december, komt daarbij nog dat wij eind december vertrekken naar Zweden. Maar ik heb alvast het adres genoteerd, als ik in de streek ben dat spring ik daar zekere en vast even binnen.

    Lieve groetjes

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet r geweldig uit!
    Ik kan me echt voorstellen dat je daar heel veel inspiratie hebt opgedaan. En je header is prachtig, ik kom helemaal in de kerststemming.
    Een fijne dag!
    Groetjes Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er geweldig uit zeg...ik zie alleen maar hele mooie spulletjes. Een feest dus om daar te lopen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw dat ziet er mega prachtig uit. Jammer dat het nogal uit de buurt is.
    Fijn dat je zo hebt genoten en dat het dubbel en dwars waard was

    groeties
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Sonja,
    Wat zul jij een fijne dag gehad hebben. Het ziet er allemaal zo ontzettend mooi uit...
    Ik ben benieuwd waar al die inspiratie nog toe zal leiden...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow wat een mooie plaatjes en wat een gezelligheid...zeker de moeite om een keer te gaan kijken is zo ver niet voor mij denk ik...
    jeetje spierreuma...heb je toevallig niet fibromyalgie net als ik??

    lieve groetjes
    linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, heerlijk gezellige Kerstsfeer en ook de kaartjes van jou bovenaan zo mooi!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Sonja,wat een gezellige foto,s!!
    En wat is je header prachtig,zo mooi!!!
    Groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh. Wat prachtig zeg ,ik zie wel heel veel mooie spulletjes....vooral dat emaille.
    Waarom o waarom is het altijd zo ver bij mij vandaan..snik..snik.
    Maar gelukkig mochten wij even mee genieten bij jou en je mooie sfeerfoto's...
    Trouwens ik vind je header werkelijk super mooi.
    Lieve groet....Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heerlijk dat we even met je mee mogen kijken, want het ziet er allemaal zo sfeervol uit Sonja. Ik vind het gewoon jammer dat het zo ver bij mij vandaan is.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kunt zien dat je hebt genoten, mooie foto's hoor! Ik ga 9 december die kant op...weekendje Limburg, wel héél aantrekkelijk!
    Lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er allemaal supermooi uit en ook voor mij helaas te ver weg..mooie foto's

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie foto's! lekker inspiratie opdoen!
    genieten!
    groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie dat je een leuke dag hebt gehad.
    Dus denk daar maar aan hé als het nu wat minder gaat.
    Verzorg jezelf, groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hallo Sonja, leuk dat je mij bent gaan volgen! Ik heb mij ook als volger op jouw mooie blog aangemeld.

    Groetjes, Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige spullen allemaal! had je de auto vol op de terugweg ;) Nog gefeliciteerd met je award, hij is je van harte gegund!

    Fijne avond. Liefs, Mrianda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mooie spullen!

    Leuk je nieuwe header.

    groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen