Pagina's

woensdag 30 november 2011

Heerlijk knutseldagje

Zo af en toe duik ik samen met een vriendin een namiddagje de hobbykamer in!
Zo heerlijk ontspannend om lekker samen te knutselen,
en natuurlijk weer eens heerlijk bij te praten want ook al bellen we regelmatig met elkaar,
zo een tijdje samen doorbrengen is toch heel anders.


Zo kwam Lili vorige maandag een namiddagje af.
Ze kwam niet op gang met het maken van kerstkaarten en stelde voor om er gewoon samen aan te beginnen en daar ben ik natuurlijk altijd voor te vinden.
 Kijk eens wat een mooie kaartjes ze maakte,
"ik doe maar wat" zegt ze nog maar als je zo bezig bent dan zie je weer dingen van elkaar die inspireren en wisselden we stempeltjes en inkt van elkaar uit en na een kopje koffie, met heerlijke Hasseltse speculaas die ze zelf had gebakken, stonden we zelf versteld van de productiviteit :))
Er werd ook ijverig en héél geconcentreerd gewerkt hoor! 

Het begin is gemaakt, we zijn beiden tevreden en doen ijverig thuis verder aan onze kerstkaartenvoorraad.
Lili maakte er ook nog een mooie collage over,
je ziet die op haar blog: klik!

Fijne woensdag iedereen,
liefs, Sonja

20 opmerkingen:

  1. Gezellig hoor, om samen te knutselen en te kletsen!! En het resultaat mag er zijn!

    Een fijne dag Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben we toch een fijne middag gehad hé, nu uitkijken naar het volgende ....
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh het lijkt me heerlijk om samen met een vriendin te knutselen, ik doe het altijd alleen.
    (Ik was van plan om af te tellen tot kerst op mijn blog en was het bijna vergeten, gelukkig werd ik eraan herinnerd toen ik hier keek..)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het resultaat van jullie harde werken al bewonderd bij Liliane, heerlijk samen knutselen.
    Laatst zag ik op een blog een oproep, gezocht knutselpartner, wat een goed idee.
    Samen freubelen is altijd leuker.
    Ik heb geluk dat ik ook een paar creatieve vriendinnen heb.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er allemaal zo leuk uit! Zou bijna aan kaarten beginnen, maar hou mij toch maar bij mijn lapjes! Veel plezier met het vervolg, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your craft room is so sunny and cheerful what a lovely place. I really like your pretty cards with the vintage photos. Gorgeous! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig resultaat en gezellig zo'n dagje samen knutselen!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig met z'n tweetjes knutselen! Lekker kletsen, koffie erbij en freubelen! Heerlijk! Prachtige kaarten hebben jullie gemaakt!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig hoor.......zo samen knutselen!
    En jullie kaartjes zijn supermooi geworden.
    Liefssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een gezellige middag met wat lekkers erbij en dan ook nog als resultaat zulke mooie kerstkaarten; helemaal geslaagd!

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sonja,
    Wat heerlijk zo saampjes aan de knutsel. Ik heb dit jaar ook zelf mijn kerstkaarten gemaakt, maar op een andere manier. Een mooie foto, voorzien van een tekst, genoeg keer laten afdrukken en dan op een mooie witte dubbele kaart geplakt.. dat is meer mijn ding moet ik bekennen...
    Ik wens je een heel fijne middag nog,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig zo samen aan de knutsel!!
    Mooie kaartjes!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk toch om samen dit te doen ze zijn in iedergeval prachtiggggg eer om te krijgen ....wens je een fijne week en nog veel knutselplezier lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaartjes lieve Sonja! Herlijk de hobbykamer! lieve groetjes en fijn week
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gezellig om samen zo te knutselen , de creaties zijn prachtig geworden !! Ik stuur dit jaar geen zelf gemaakte kaarten , maar "jou" geurzakjes !
    Nog veel succes met alles wat je gaat maken !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dat gezellig ... samen knutselen. Als ik wat dichterbij woonde kwam ik ook eens langs hoor. Jullie hebben leuke kaarten gemaakt ... prachtig. Allemaal verschillend.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gezellig Sonja zo samen aan het knutselen en wat hebben jullie al een prachtige kaarten gemaakt.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja dat is ook heel gezellig,gisteren heb ik samen met mijn zus de gehele dag geknutseld,en de kaarten zijn prachtig.

    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig zo'n middag, zag al een aantal mooie kaarten!

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen