Pagina's

vrijdag 18 november 2011

Cocoonen


Wat heb ik gisteren genoten van mijn vrije namiddag, ik had voor mezelf bewust niets ingepland omdat dit soms eens moet kunnen.
Heerlijk in mijn luie stoel, een beetje buitenkijkend, een film opstaan die ik een tijd geleden opnam en ondertussen werken aan enkele kerstcadeautjes, want tja, 
nog vijf weekjes te gaan en dan is het kerstmis!





Het hoekje naast me is weer een beetje verandert, overal in huis sluipt nu stilletjes de winter binnen en sssssssssssttt, ook stilletjes de kerst :)
De fotokader kocht ik bij Wibra voor 1 euro. Ze zijn er in goud en zilver en omdat ik dit allebei niet mooi vond schilderde ik hem wit en deze "kleur" bevalt mij wel!


De laarsjes (hier zeggen we bottekes) dienen eigenlijk om in de kerstboom te hangen (ze komen van Blokker) maar ik vond ze zo schattig dat ik het niet kon laten om ze al een plekje te geven.
Moest het engeltje uit het stulpje komen dan krijgt hij geen koude voetjes.

Maar zo op het eerste zicht is hij dat niet van plan en zit hij daar wel lekker!

 En als ik 's avonds mijn keuken uitkom en terug wil keren naar mijn lekker plekje blijkt dit bezet te zijn!
Helaas geen flits gebruikt maar jullie herkennen hem vast wel :))

Fijn weekend iedereen,
wij hebben een druk weekend maar wel gevuld met allemaal leuke dingen!
Liefs, Sonja

23 opmerkingen:

  1. Hahahhaha...Straks trekt hij de bottekes ook nog eens aan....

    Heerlijk hoe jij zo van alles kunt genieten zeg.
    Mijn middagje was iets drukker bezet, maar dat zag je al. Het was echt een succes.

    heerlijk hoekje heb je....

    heel fijn weekend en liefs
    van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zo'n middagje helemaal voor jezelf!! Ik kan daar ook altijd enorm van genieten. Het hoekje ziet er fantatisch uit!
    Fijn weekend, groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè wat lekker zo,n middagje jezelf te verwennen....doen we veel te weinig.
    Wat een sfeervol hoekje de hond heeft helemaal gelijk dat hij op jouw plekje kruipt.....wat een schattig plaatje!!

    Fijn weekend..
    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker he zo'n middagje voor jezelf. Even helemaal doen wat jij wilt. Ja hoor ik herkende hem direct en ook het gedrag is herkenbaar.
    Het zal wel komen omdat het plekje lekker warm was.

    Fijn weekend Sonja,
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor je hoekje en acchhh wat een schat daar in het donker......fijn weekend...liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En zo kan deze tijd heerlijk zijn.
    Wat een schattig lijstje van de Wibra...die zou ik ook wel willen.En die bottekes...liefffff.Ik wil alles wel hebben,maar nu even niet doen.
    En je plekje bezet?Ik herken het....katten doen dat ook en ik vind het dan zo zielig om ze eraf te jagen/halen.
    Maar verwennen doen we onze huisdieren niet hoor...welnee...ze mogen alleen heel veel.
    Geniet van je hoekje en deze tijd.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hè zo komen we al heerlijk in de Kerststemming!

    Fijn weeekend,


    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hoekje ziet er heerlijk uit en ik ben weg van dat lijstje, wat kan een mens toch leuke dingen maken hè, ja dat engeltje blijft daar vast liever zitten en die laarsjes zijn schattig, ik kocht een paar jaar geleden bont laarsjes bij hun en maakte er een pop voor, misschien kan ik ze nog kopen en dan een vriendinnetje voor hem maken.Fijn weekend,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lekker even een middagje voor jezelf en wat een heerlijk tafereeltje is het al . Ben benieuwd wat de kerst bij je brengt

    Groeties
    Ether

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank voor jelieve reaktie!
    Wat een gezellige post heb je gemaakt, ik zie je al helemaal zitten meteen mooie film.
    Mooi dat lijstje zo heel anders als je het wit verft.
    Je hoekje is zo romantisch ik hou ook erg van dat soort engeltjes, het lijkt alsof ze over je waken, heerlijk die laarsjes ook!
    Ik heb weer genoten bij je.
    Een heel fijn weekend,
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk hoekje... lekker knus...
    Ik zou niet meer uit mijn stoel komen denk ik.

    Een lekker druk maar fijn weekend, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hay Sonja,

    Het is ook wel eens lekker niks te plannen...
    Gewoon lekker niks...een beetje mijmeren..
    Wat een mooi hoekje heb je weer gemaakt.
    Het ziet er allemaal prachtig uit.

    Fijn week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hoekje ziet er gezellig uit en wat een schattige laarsjes.

    Heerlijke hoor, zo'n een dagje voor jezelf.

    Heel fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sonja,
    Wat is het weer gezellig bij je... Maar dat ben ik inmiddels al helemaal van je gewend. Wat lief die laarsjes, of bottekes zoals jullie ze noemen (veel leuker woord trouwens), ze zien er zo lekker warm uit.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,hahahahaha,schitterend je laatste foto en heel herkenbaar,hier wordt ook iedere dag onze zitplaatsen op de bank in beslag genomen,geweldig.
    Wat een heerlijke sfeervolle foto`s,lief de laarsjes,.......fijn weekend en een knuffel aan onze grote vriend,...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Sonja,
    Heel herkenbaar!!!Wij hebben een golden Retriever Banjer genaamd die dit ook zeer regelmatig doet. Ergens vind ik het heel gezellig als hij zo knus daar zit en kruip ik er gezellig bij. Wat een schattige spulletjes heb je aangeschaft en wat heerlijk zo'n middagje voor jezelf; Daar knapt een mens van op.
    wij zitten in een grote verbouwing dus voorlopig nog geen rust maar als allles af is zal het er heel mooi uit gaan zien en daar troost ik me dan maar weer mee.Maar ik kan dan wel dubbel genieten als ik jouw gezellige huisje zo zie!!
    Fijn weekend ! Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker is dat toch hè...een paar uurtjes voor jezelf! Daar kan ik altijd helemaal blij van worden!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet het er weer gezellig uit bij jou Sonja! Heerlijk is dat een paar uurtjes lekker voor jezelf en genieten van je huisje! Lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je hebt helemaal gelijk om zo af en toe even tijd te nemen voor je zelf.....Je hoekje ziet er dan ook wel heel sfeervol uit.... en je bottekes zijn werkelijk heel schattig !!!!!Een hele fijne weekend en een lieve groet.....elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Meid wat ziet het er toch gezellig uit bij je!!

    En ja, ik kon niet wachten met naar de winkel rennen natuurlijk hahaha.Vond het super leuk dat ik erin mocht staan.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha de slimmert, die weet wel wat een lekker warm plekje is. Wat heb je al weer een heerlijk sfeertje in huis Sonja, en je hebt helemaal gelijk hoor het is over vijf weken al Kerst dus we moeten opschieten, hihihi.

    Langzaam opbouwen om die heerlijke periode te verlengen, zalig toch.
    En wat een snoesjes de bottekes, neeeeee ik denk ook iet dat het engeltje tevoorschijn komt die zit daar heerlijk vredig e veilig.

    Geniet van een heerlijk weekend,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker is dat even tijd voor jezelf en wat is het toch een gezellig hoekje zo en geniet van het weekend.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hahaha geweldig, de bank is toch lekkerder;-)
    Gezellig al een beetje kerstsfeer, de bottekes zijn zo schattig!
    Geniet van het weekend!!

    Lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen