Pagina's

zondag 20 november 2011

Award


Afgelopen vrijdag had ik de eer een Award te mogen ontvangen van Diana,
van het mooie blog 'Loraine living'
Dankjewel Diana, helaas ga ik hem niet doorgeven omdat dit een awardfree blog is.
Ik vind het altijd verschrikkelijk moeilijk om te kiezen aan wie ik hem doorgeef!
Elk blog is voor mij zo waardevol,
jullie posten zijn gewoon een verrijking van mijn leven.
Al die lieve reacties die ik altijd van jullie krijg zijn mijn dagelijkse awards,
dankjewel daarvoor allemaal.

Bloggen is een beetje als een tijdschrift wat je opent, vol met mooie artikels, ontroerende verhalen, schitterende foto's, leuke reportages,
het zit er gewoon allemaal tussen en het is voor mij gewoon elke dag opnieuw
genieten!

Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag,
zelf ga ik een dagje met mijn mam op pad,
er zijn hier in de buurt nog veel kerstshows en natuurlijk gaat de camera mee!
Lieve groetjes,
Sonja


17 opmerkingen:

  1. al geef je je award niet door, toch gefeliciteerd!
    en ik begrijp helemaal je mening, alle blogs tezamen maken het tot een waardevol geheel, ook ik geniet iedere dag weer van de verschillende posten, foto's en reacties.

    maak er vandaag een mooie dag van met je mam, gaat vast en zeker lukken!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw woorden zouden de mijne kunnen zijn: het bloggen is een (verslavend) onderdeel van mijn leven geworden, ik kan er elke dag weer enorm van genieten! Ook van jouw posten, dus dat je een award gekregen hebt is dik verdiend!!

    Veel plezier met je moeder bij de kerstshows!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie woorden vind dat je gelijk heb , lees jou blog ook erg graag en geniet er elke keer weer van ....fijne zondag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en ik denk van mijn blog ook een award free blog te maken, iedereen is al zo vaak aan de beurt geweest! Wat een mooi beeldje laat je zien, fijne en gezellige dag,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi verwoord lieve Sonja, ik beleef het bloggen precies zo en kom altijd met plezier hier even bij je langs.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je habt de award wel dik verdient hoor,ik lees jou blog ook altijd en met hee veel bewondering dat weet je hé.
    Ik verbaas me iedere keer weer over je fantasie,geweldig !!!

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja bloggen is zo leuk !!...net als een tijdschrift inderdaad......fijne zondag...liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed van je om het gewoon eerlijk te schrijven. Je hebt het trouwens het bloggen leuk omschreven als een tijdschrift dat je openslaat!

    Bloggen is en blijft leuk, even binnenkijken in huizen en gedachten.

    Fijne zondag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal waar wat je shrijft overover bloggen!
    Kerstshows....ooo, dat is. gezellig ik ga genieten van je komende foto's!
    dank voor je lieve reaktie opmijn blog!
    Geniet straks heerlijk na van de kerstsfeer die je opgesnoven hebt,
    Lieve groetjes Maia
    P.s. weet niet of meer bloggers dit hebben maar ik krijg als ik een reaktie bij je typ steeds maar hal

    ve letters te zien dus als ik fout typ en wil corrigeren ziet dat er erg raar uit soms...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi omschreven en zo waar!!
    Een hele fijne zondag!

    Lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super lief dat je mijn naam noemt en dat je er aandacht aan besteed, tja... ik kom dan ook net kijken op blogland en was zo vereerd!
    Ik haal ook zoveel inspiratie uit de blogs dat ik meerdere malen per dag inlog om maar niets te hoeven missen haha.
    Heb je lekker genoten vandaag?

    Lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog eens proberen te reageren...gefeliciteerd met je award, terecht, want je hebt een mooi blog!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit heb je mooi verwoord en ik begrijp precies wat je bedoeld.....Alle blogs te samen maken het tot een waardevol geheel..... endat maakt het heel speciaal toch !!!!Maar je hebt hem meer als dik verdiend hoor....Altijd groot genieten is het hier.
    Lieve groet......Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd met je award
    je hebt een hele mooie blog en ik kijk graag naar je plaatjes en doe inspiratie op

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi sonja,
    Jij kunt altijd zo mooi verwoorden wat ik denk. Het is precies zo als ik het voel. Als je langs blogs gaat is het net alsof je een prachtig tijdschrift openslaat. Vaak zelfs nog mooier als een tijdschrift. Ik snap heel goed waarom je een award-vrij blog hebt maar ik vind ook dat als je dat niet had je hem dubbel en dwars verdiend had!! Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt met je man!!
    Liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey meisje uit Belgiè,

    Wat een eer,van harte gefeliciteerd! Je hebt het hartstikke verdiend...ik kreeg er ook èèn

    en heb hetzelfde net als jij....ik neem geen awards meer aan...maar vind het wel heel lief van Diana...en een eer. ik heb hem in mijn hart aangenomen....dat is ook mooi.


    fijne week alvast,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sonja,
    Je hebt dit heel mooi verwoord, want zo is het precies. Toch heb je de award verdiend hoor... mijn bescheiden mening...
    Ik wens je een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen