Pagina's

donderdag 13 oktober 2011

Verouderen van foto's




Jullie hebben ze vast al op andere blogs zien langskomen, de foto's uit de oude doos.
Of tenminste zo lijken ze want Yvonne van het blog 
wist een heel leuk programma om je foto's te verouderen.
Klik maar eens op haar link en je leest er alles over...



De bedoeling is om met al die verouderde foto's een collage te maken en je kan meedoen tot 15 oktober, het is dus nog even op de valreep.

Vandaag staat er voor mij een leuk klusje op mijn programma:
de meidenkast die ik verfde is droog en kan worden doorgeschuurd,
een hele klus maar dan kan the fun beginnen:
het decoreren :))
Fijne donderdag van Sonja

12 opmerkingen:

  1. Sonja, je blijft me inspireren, ik krijg altijd nieuwe ideeën als ik jouw blog bezoek, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die "oude" foto's! Veel succes met je klus vandaag!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch leuk met die foto,s en ik kan daar ook uren mee bezig zijn met Fotoscape,ach ik hou niet meer op zeg....
    Het huishouden hé, tja.....haha

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi!Leuk om te proberen.

    groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd !!!...wel even laten zien he??? als het klaar is....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sonja, wat een leuke verassing is het toch steeds als er weer iemand zich meld met van die mooie oude foto's. Zo leuk dat je mee doet met deze 2 oude foto's, ik zet ze er allebei bij hoor. Hartelijk dank voor je bijdrag, volgende week zie je ze voorbij komen.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar mij lukt het niet om goede foto's te krijgen. Je moet ook een foto hebben die niet te donker of te licht is. Anders wordt het niets.
    Succes verder.

    Groetjes,
    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk is dat hè, om foto's van een oude look te voorzien! Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat er straks bij Yvonne uitziet!!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn net echte oude foto's; mooi gedaan! Een hele klus voor vandaag, ben benieuwd naar het eindresultaat...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sonja,
    Wat leuk dat je ook meedoet aan de dia-serie van Yvonne. Leuk resultaat hè, dat verouderen van de foto's..
    Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat van de kast. Succes ermee...
    Heel fijne avond Sonja,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je foto`s zijn erg leuk !! door de problemen met de pc benik helemaal vergeten mee te doen!

    fijn weekend Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja leukkkk, jij weet je foto`s ook heel mooi om te toveren naar oude kiekjes....

    liefsss
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen