Pagina's

woensdag 19 oktober 2011

Schoorsteen slaapkamer

 Jullie konden het vast al allemaal raden, het schoorsteentje op de slaapkamer werd inderdaad wit,
al is het eigenlijk net een beetje van het wit af want ik gebruikte de kleur ral 9010 maar dat is op de foto niet zo duidelijk.
Hier zie je hoe het oorspronkelijk was, op zich viel dat nog wel mee maar ik vond het wel wat veel zwart op de slaapkamer.




Mijn nieuwe corsetje (zie vorige post) kreeg hier natuurlijk een ereplaatsje in de oude kader waar ik ook nog maar eens met een doek met witte verf over ben gegaan om hem wat op te frissen.

Op het schoorsteenblad staat voorlopig dit maar dat kan vlug veranderen :))

 Onder de schoorsteen staat deze oude houten kist. Ik vond hem in het werkhuis van mijn vader, vol oude rommel en schroeven. De man begreep maar niet wat ik aan deze oude kist mooi vind,
hij heeft zijn rommel in elk geval opgeruimd :))

  
Het was best een pittig werkje om dit schoorsteentje te verven, een primerlaag en twee afwerklagen, maar

jullie kennen me intussen wel,
dit houdt me niet tegen, 
ik vind het resultaat heel bevredigend en ben begonnen aan de schoorsteen in de woonkamer.
Ja, een bezig bijtje,
even nog en dan zet ik me deze winter lekker met de voeten omhoog, 
genietend van mijn frisse woning.
Fijne woensdag iedereen!


25 opmerkingen:

  1. Hallo Sonja,
    Wat is het mooi geworden bij je.. Wat een sfeervolle kamer heb je ervan gemaakt. Daar zul je wel met heel wat plezier in vertoeven...
    Ik bewonder je creativiteit qua inrichting. Helemaal leuk zo...
    Ik wens je een heel fijne woensdagmiddag,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden en wat heb je leuke spulletjes erop gezet!

    Dit is echt genieten zo!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super om zo'n plekje in je slaapkamer te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat is dat mooi geworden,vind je schoorsteen mooier als dan het eerst was,superleuke dingen heb je er opstaan en het corsetzakje lijkt heel mooi zo in de lijst.
    Kleerhangertjes heb ik nog even naar gekeken maar waren er jammer genoeg niet meer.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er weer mooi uit en wat een werk!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja, wat is het mooi geworden! Niet te geloven dat dat dezelfde schouw is. En het corsetje is om op te eten zo mooi. Ik weet niet hoe je het klaar speelt.
    Vandaag nog maar eens geprobeerd met kaarsen maar neen niets hoor. Een gesmolten kaars en niets erop. Wel grappig nu die kaars, is eens wat anders hé.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjeeee.....wat is het een ander gezicht Sonja!
    Wat heb je alles ook mooi ingericht, Ik denk dat je huisje nu veel meer een eenheid is geworden! Wat zal jij daar lekker zitten met de beentjes omhoog hihi. Wat heb je dat leuk gedaan met het corsetje..wat een idee!
    zo leukkk.

    liefssss

    Nelleke
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je schouw mooi geworden Sonja.
    Ik was je al even kwijt en dacht ...ik zie nooit geen post meer van je, maar het is mij helemaal ontgaan dat je een nieuwe blog heb.
    Ga je weer volgen hoor.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sonja,ben ik nog even weer.Bedankt voor de link,had ze zelf niet gevonden maar heb ze nu besteld...THANKS..

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch een bezige bij! Je schoorsteen is prachtig geworden en helemaal af met de mooie spullen erop/erboven!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is prachtig geworden zeg wat heerlijk zo schouw op je slaapkamer ... geniet er lekker van tis veel werk maar dan heb je ook wat mooist ...fijne avond ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je zal maar gezegend zijn met zo'n gaaaave schoorsteen in je slaapkamer , dat zie je niet veel meer !! Het is heeeel gaaf geworden , superrrr dat corsetje erboven !!
    Succes met het andere verfwerk !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een andere schouw is het geworden, prachtig!
    En je sexy corset komt goed tot zijn recht zo in een lijst, goed idee.

    Nog veel decoreerplezier met je 'nieuwe' schouw de komende tijd.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi wat een mooi open haard daar heb je goed je best op gedaan een leuk dat je weer even langs kwAM LIEFS ROMMY

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Sonja ... wat ben jij goed bezig. De kwasten vliegen daar bij jou in het rond haha.
    Heel mooi geworden .. lekker fris.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind hem prachtig geworden!! en ja dat zal inderdaad wel veel werk geweest zijn.. maar hier heb je zeker voldoening van!!

    en wat een mooi kistje heb je gevonden van je vader!!

    fijne avond,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig je schoorsteen, ook mooie decoratie.

    Je corsetje vind ik zo lief en apart en het hangt daar prachtig binnen die mooie kader.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow Sonja, wat ziet dat er super gezellig uit bij jou zeg. Heerlijk romantisch!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is erg mooi geworden hoor!! liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Werkelijk niet te geloven Sonja dat je deze megaklus nu al weer klaar hebt. En het is wederom prachtig geworden. Heel sfeervol gestyled, zo schattig dat oude kanten mutsje ook.

    Heerlijk idee dat straks alles helemaal naar je zin is geworden en de beentjes van de vloer kunnen, hihi. Maar dan zal je ongetwijfeld weer prachtige borduurwerkjes gaan maken want stil zitten komt niet bij jou voor, zo knap vind ik dat van je.

    Het corsetje staat ook zo lief in die mooie lijst.

    Echt SUPER geworden allemaal,geniet er maar lekker van.

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Veel mooier zo in het wit!!
    mooi gedecoreerd heb je het ook!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat prachtig geworden zeg.
    en die lijst is heel mooi boven de schoorsteen.
    je hebt een goed oog ook voor stylistisch werk

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het resultaat prachtig.
    Ontzettend stoer dat je zo'n grote klus gewoon aanpakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is het mooi geworden zeg! Mooi werk hoor! En dat corsetje ooooh ik ben er verliefd op ;-)
    Zo te zien zit jij ook niet vaak stil he.
    Geniet er maar van.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw mooi geworden zeg! Daar heb je veel werk aan gehad! Daar mag je trots op zijn! Super de lijst met je corsetje erboven! Het is helemaal geweldig aangekleed...erg gezellig!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen