Pagina's

donderdag 8 september 2011

vintage hart

Het was vandaag echt mijn dagje niet,
slecht begonnen met veel rugpijn (ik wijs het herfstachtige weertje aan als dader)
en dus heb ik me vanmorgen lekker terug op de bank genesteld,
heerlijk kopje thee bij de hand



Daarna heb ik ook nog dit hart afgewerkt, voor de gehandicapte tante van mijn man die ook dit weekend jarig is. Ze woont in een home, op een klein kamertje dus veel bloemen ofzo zijn niet aan de orde maar alleen maar een centje vind ik dan ook weer triest dus maakte ik dit hart om aan de sleutel van haar kast te hangen.



En zo eindigt een dagje 'bankhangen' toch weer positief
Zo zie je maar dat ook dit ergens goed voor is ;)
Liefs, Sonja



11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Sonja!! Gelukkig maar dat je je ondanks de ellendige pijn in je rug toch goed vermaakt hebt!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat bedoel ik nou...positief denken..en doen.
    Die klachten.."'misschien"van het weer...laten we het daar maar op houden Sonja, hier niet anders...,

    maar met deze post geef je er weer een goeie positieve draai aan..SUPER!!!


    liefs,

    je vriendinnetje uit holland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Sonja.

    Ik vind dat hartje heel leuk maar weet niet hoe ik de afbeelding op zo'n hartje krijgt. kan jij mij hiermee helpen?

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend van je rug daar kan het weer inderdaad wel invloed op hebben.
    Hoop dat het in het weekend waar is wat ze zeggen, zaterdag 27 graden!
    Wat een mooie kaartjes voor de kids! legale manier van kleuren op je veertigste haha, ik kleur wel met mijn kleuters zelfs legaal dus op mijn vijftigste haha blijft leuk!
    Je hart vind ik zo lief gemaakt helemaal mooi dat plaatje, daar zal de tante heel blij mee zijn!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk dat is heel positief !!!...fijn voor je........liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeee wat vervelend Sonja dat je zo'n last van je rug hebt [had hoop ik] maar er is wel iets heel moois uit ontstaan. De kaarten zijn schattig geworden, en het hartje voor je tante vind ik zooooo lieffffff. Daar zal ze zeker erg blij mee zijn.

    Sterkte met je rug, en ik wens je alvast een heel fijn weekend,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten heb je gemaakt, Sonja! Op het hartje ben ik helemaal verliefd! Hoe heb je dat plaatje erop gekregen? Geprint op stof of canvas? Ik wil het ook wel eens proberen.
    Beterschap met je rug en geniet nog even van een nazomers weekend!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sonja, wat heb jij een gezellig blog! Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog Steekjes & Kruisjes. Jij ook een fijn weekend en lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks je 'mindere' dag heb je toch weer prachtige dingen gemaakt, het hartje vind ik erg lief en het kleuren van de plaatjes is inderdaad een heerlijke bezigheid.

    Fijn weekend! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat je het altijd weer geweldig aanpakt. De mindere dagen gebruiken om wat gezellig te zitten kleuren en geschenkjes maken. Het hartje is ook geweldig.
    Dikke knuffel en ik hoop dat het vlug weer beter gaat.
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen