Pagina's

dinsdag 13 september 2011

Romantische geurzakjes

Bij de herfst hoort voor mij ook een lekker luchtje in huis en in deze tijd van het jaar is dit mijn favoriet:


Die ruikt heerlijk naar granaatappel, een beetje zoet maar niet overheersend en toch is het een varieteit die je heel lang ruikt, maar...........
naast al die voordelen is er voor mij één nadeel.........
ik hou niet zo van de verpakking dus........






Heb ik die euh.....een beetje aangepast :)))
Dit is nl. meer mijn ding, het romantische nostalgische karakter wat zo een geurzakje dan krijgt!

Samen met een vriendin heb ik er de hele namiddag aan gewerkt maar, dan heb je ook wat



Een hele rij mooie geurzakjes, een gezellige namiddag én een heerlijk ruikende hobbykamer,
wat wil een mens nog meer :)

Liefs, Sonja



21 opmerkingen:

  1. Jammer dat we ze niet ruiken kunnen!
    Ze zijn prachtig!
    Wat een idee zeg, ik vind ze nl. ook vaak niet mooi.
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige geurzakjes heb je gemaakt!
    Veel beter zo!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat je er zo'n draai aan kan geven dat het ook nog eens mooi staat en past in je interieur! En dan is zo'n heerlijke geur een extra cadeautje!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk! Ziet er geweldig vintage uit! Wat zal het heerlijk ruiken bij je!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou ik vind ze super leuk wat je zegt de buiten kant is nooit ze mooi een nu zijn ze geweldig liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi weer Sonja, wat ben je lekker bezig geweest.

    Dat is genieten van een mooie middag, een mooi resultaat dat ook nog eens lekker ruikt.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je weer lekker creatief bezig!
    Ziet er weer super uit meis.
    Liefssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi,
    kwam via via bij je terecht
    wat een leuke zakjes zeg!! die zien er echt super uit !!

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, jij past dus ook zakjes aan, ha, ha, dat doe ik ook, de geur is goed, maar de afbeeldingen niet...ja zo blijf je druk hoor.
    Ik vind ze erg mooi geworden, het zal heerlijk ruiken.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee .. morgen op zoek naar geurzakje en dan weer lekker freubelen .. heerlijk.
    Erg leuk gedaan hoor, zo zet je ze ook gewoon in de woonkamer voor sier.

    Bedankt voor het idee ...

    Groetjes,
    Kethy

    Ik ga je ook even pinnen (Pinterest).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja, ze zijn veel mooier zo die nostalgische geurzakjes. Mooi bedacht!!

    Groetjes

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,

    Die zijn supergaaf geworden en weet dat het heerlijk ruikt allemaal-)
    Ben ook met zoiets bezig maar dan net weer anders-)

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heey Sonja,

    Wat een snoezige en romantische geurzakjes heb je gemaakt.
    Leuk met een nostalgisch plaatje aan de voorkant..geweldig om zo lekker bezig te zijn.

    Lieve groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je er een mooi zakje van gemaakt zeg zo zijn ze leuk om kado te geven ..... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze echt helemaal leuk......jammer dat ik ze niet kan ruiken......liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke en romantische geurzakjes. Staat heel mooi én ruikt ook nog lekker.
    Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hè wat lekker romantisch die geurzakjes!

    Fijn weekend,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke zakjes, het lijkt wel een klein winkeltje bij je.
    De pompoenen zijn trouwens helemaal hip. Stipje heeft ook al een post met pompoenen.
    Moet toch maar snel aan de slag.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooo gaaaaaaaaf zijn die geworden zeg....ik hou ook wel van lekkere geurtjes hoor , maar idd de verpakkingen niet, jij hebt het super opgelost !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super schattig zien ze eruit Sonja. Kan ze niet ruiken..maar kan me voorstellen hoe lekker dat is.

    liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er erg leuk uit! ben echt dol op die plaatjes!
    Ze ruiken vast lekker

    BeantwoordenVerwijderen