Pagina's

dinsdag 6 september 2011

Kijkje in de zithoek

Omdat het hier vandaag een beetje herfstachtig aanvoelde besloot ik maar om eens de zithoek onder handen te nemen. Nu het buiten kouder begint te worden begint het dan toch weer te kriebelen om binnen aan het 'frutten' te gaan.
Eerst dacht ik de hele boel nog eens om te gooien maar omdat mijn energieniveau ook niet bepaald hoog lag heb ik het maar met wat schoonmaken en een rondje met de camera gehouden.
Of alles nog lang zo blijft staan kan ik echter, mezelf kennende, niet beloven.
De meesten onder jullie hebben alle hoekjes waarschijnlijk al een keertje gezien maar toch doe ik nog even een rondje door ons woonkamertje van 4 op 4 wat dus eigenlijk gewoon een zithoekje is,
kijk je even mee?











En terwijl ik zo bezig was met alle hoekjes uit te soppen en alles op de foto te zetten miste ik plots toch wel wat leven in huis:
Waar zit mijn Ky??????
Lang moest ik niet zoeken: meneer had zich lekker op bed genesteld


Die keek wel héél erg betrapt vond ik, tja, jongen, je bent lief maat dit mag toch écht niet, mijn linnen kussenslopen van mijn oma gaan me dit niet in dank afnemen als ik dit toelaat vrees ik :)

                Ik heb hem op zijn eigen kussen gestuurd met een lekkere snoep en daar leek hij ook best tevreden mee!
Hij kan er nooit goed tegen als er in huis gerommeld wordt en moet het waarschijnlijk nog gewoon worden maar dat mag, zolang hij maar niet steeds op bed wegduikt ;)




Liefs, Sonja

19 opmerkingen:

  1. Wat gezellig bij je Sonja!! en dat bordje !! GEWELDIG !!...waar heb je dat vandaan????...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ky had het goed bekeken...en al mag het niet, ik kan het me wel goed voorstellen dat hij daar heel graag ligt. Wat heb je een gezellige zithoek, als ik tijd heb wil ik morgen ook eens wat kleine spulletjes omgooien maar ik neem het mij al weken voor dus het is maar de vraag of het er van komt!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit je woonkamer heerlijke sfeerhoekjes .... hahaha tja de hond zocht even rust mag niet maar staat wel leuk op de foto ...fijne avond lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel mooi uit.
    En natuurlijk je spulletjes die je zelf gemaakt hebt....dat vind ik ook leuk om te zien,heel leuk zelfs.
    Wij zijn pensionada's(staat chique hé) en dan ga je wel mee met de tijd, maar het onderhoud van het behang/plafond.vloer...tis allemaal nog goed en netjes en schoon en vrij licht en vooral behoorlijk groot en dan heb je als senioren geen puf/zin meer om dat te veranderen.
    En ach...die hondenogen...daar verdrink je toch in?
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid bij jou thuis! Zie allemaal leuke hoekjes voorbij komen, gevuld met prachtige spulletjes. En Ky... die had het er even fijn van genomen, geef hem is ongelijk ;) Leuk bordje!

    Fijne avond! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O geweldig die Ky ;-) ik kan me zo heel goed voorstellen dat hij dacht: laat haar maar lekker rommelen in huis, ik lig hier prinsheerlijk!

    Het ziet er wel heel gezellig bij je uit Sonja, mijn complimenten en zo lekker schoon en opgeruimd.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig Sonja, het lijkt zo net of ik werkelijk even bij je op visite ben. Het ziet er allemaal heel gezellig uit, leuke sfeerhoekjes en mooie comfortabele stoelen, doe mij maar een kopje koffie, hihi.

    Wat heb je trouwens een mooie verzameling oude jus/saus kommen, staat heel mooi zo op de console. En allemaal lieve hartjes en andere lieve en mooie snuisterijen, heel sfeervol allemaal.

    En hahaha,die Ky......die dacht vast laat vrouwtje maar lekker rommelen ik weet wel een beter plekje, de schat.

    Hoop dat we weer wat beter weer gaan krijgen, het ziet er wel naar uit in ieder geval.

    Nog een fijne week verder,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is bloggen toch leuk he, zomaar even binnenkijken vanuit je eigen huiskamer bij iemand anders in z'n huis, ziet er superrrrr uit Sonja ! Ja en geef KY eens ongelijk hihihi!
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GEZELLIG WOONKAMER HEB JIJ!!
    BEDANKT VOOR HET KIJKJE IN JOU WOONKAMER.
    FIJNE DAG,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gezellig bij jou thuis Sonja en vooral met die kapoen van een Ky erbij, wat een lief snoetje en dan... die ogen ..;zo guitig!

    Liefs

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellige hoekjes in jouw woonkamer en alles zo wit houden zou mij niet lukken! Lieve hond!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super netjes is het in je huiskamer zeg!
    Ziet er allemaal prachtig op elkaar afgestemd uit.
    Die consoles vind ik zo mooi gedecoreerd!
    En je hond, ja, geef hem eens ongelijk, even niet opletten dan nemen ze de kans waar.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er gezellig uit,Sonja!
    leuke hoekjes met mooie dingen!
    Ik wil nog heel graag een keer zo,n witte vloer als jij hebt,vind ik zo mooi!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat we even bij je op visite mochten komen.
    Het ziet er gezellig uit.
    Het is jammer dat het al herfst lijkt buiten maar het is wel weer om lekker binnen te rommelen, ook leuk toch.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi leuk dat we even bij je binnen mochten kijken ziet er allemaal gezelig uit een niet zo streng op de grote vriend ky ik ga zo ook even rommelen binnen groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vind ik altijd zo leuk bij iemand binnenkijken....zeker waar het zo gezellig!! Je hebt leuke hoekjes gemaakt!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahhahahhahah.....Youp wil ernaast...MET kanten kleedje graag.

    ik heb heerlijk genoten van jou supersfeervolle huisje. Jij kan de herfst in...het is puur gezellig!

    liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow ziet er goed uit hoor, groetjes uit St.Tropez!!!!liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heey Sonja,

    Mooi ingericht huis heb je zeg!
    Mooie spulletjes en de kleur op de muur is super.
    Leuk ook zoals je, je zelgemaakte taartjes heb gedecoreerd.
    Ja en dan natuurlijk je hond...wauw wat een lekkere snoet heeft je hond.
    Heerlijk zoals hij de camera inkijkt..wat een scheetje..
    Ik ben helemaal gek van honden...ik ben het helemaal met de tekst eens wat op het bordje staat..ik kan me een leven zonder hond in mijn huis niet voorstellen..

    Dag Sonja...nog een fijne dag,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen