Pagina's

donderdag 1 september 2011

Pinterest-verslaafd


Het wordt met de dag straffer,
de ene verslaving nog niet de deur uit of de volgende dient zich alweer aan onder de naam:
Pinterest

Toen ik een tijdje terug bij Marga was vroeg ze me :"ken je dat?"
"Euh, nee, moet dat dan?"
"Natuurlijk niet, maar ik zend je de link door want het is wel héél leuk"

En dit bleek een understandment te zijn,
tenminste voor mij want ik ben helemaal verslaafd.

Je kan mijn album volgen door op de button rechts bovenaan mijn blog te klikken,



Zo kom je op mijn virtuele prikbord terecht waar ik allerlei inspiratiefoto's op vastpin!
Het zou kunnen dat je er een foto van jezelf tegenkomt,
dat betekent dan dat jij me inspireert ;)
Doe je dit liever niet geef me dan een seintje en ik haal er de foto terug af!

Veel kijkplezier ,
liefs,Sonja

17 opmerkingen:

  1. Daar ga ik een kijkje nemen, maar of dat verstandig is?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al een kijkje genomen en dat is niet verstandig Claudia :-)!

    Mocht ik om inspiratie verlegen zitten, dan weet ik bij wie ik terecht kan! Wat een sfeervolle foto's, het ziet er geweldig uit!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige plaatjes heb je daar
    opgeslagen,allemaal even mooi!!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je weet in ieder geval wel wat prachtig is,wat een inspiratie heb je daar verzameld,wens je vast een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben hier juist een kijkje gaan nemen op je Pinterest - leuk hoor.

    Het lijkt op een echt prentenboek met heel veel ideeën!!!Tof!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sonja,

    Ik ben natuurlijk ook even wezen kijken. Dat lijkt mij ook wel wat. Alleen snap ik niet hoe je moet registreren. Ik heb nu apart een facebook aan moeten maken ... maar nu zegt hij dat er geen koppeling is met pinsterest. Hoe heb jij dat gedaan?

    Groetjes.
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoiiii ja erggg leuk hoor Pinterest !!....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik nam een kijkje daar en het is inmiddels al een uurtje later....wat een leuke blogs kom je tegen als je op de linkjes klikt!
    Echt een super prikbord met hele leuke en sfeervolle dingen geweldig dat je ons dit laat zien! Je doet er zoveel inspiratie van op!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dit vind ik wel een heeeel leuk idee!Had het nog niet eerder gezien. maar dit heb je toch zeker niet op één dag gemaakt? Dit vind ik leuker dan dat je foto's voor jezelf bewaard in je bestand, wat ik wel eens doe.Er zitten zulke mooie foto's bij op jouw pinterest,

    groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor Sonja, ook ik ben ook een kijkje gaan nemen op "Pinterest" wat heb je allemaal schitterende dingen verzameld zeg, werkelijk een lust om daar rond te struinen.

    Is inmiddels je leeslijst alweer in orde gekomen??? Zelf reageer ik altijd via mijn blog, dus wie weet doet mijn leeslijst het ook niet goed maar heb dat nog niet ontdekt, ga toch eens kijken....

    Geniet van een heerlijke avond,
    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pinterest is inderdaad verslavend als ik niet uitkijk kom ik nooit meer van mijn computer af. Je hebt mooie dingen verzameld goed voor de inspiratie.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik voel inderdaad een nieuwe verslaving opkomen ;) Heerlijk om urenlang plaatjes te kijken op Pinterest en inspiratie op te doen...

    Fijn weekend! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooh dat is wel ontzettend leuk hoor. Wist niet wat het was, dus heb even gekeken, en ga zo weer verder met kijken ;-) Wordt helemaal geinspireerd!
    fijn weekend,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. tja.....alweer een verslaving...geen slechte..denk ik..maar ik kan het allemaal niet meer bijbenen...

    in ieder geval wel: veel plezier bij al dit moois!

    liefssss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sinds kort kom ik daar ook "af en toe" even langs...pffttt... echt niet goed hoor! Gewoon een eindeloze stroom aan prachtige inspiratie!
    Ga even bij je kijken hoor!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pfff......ik ga eens proberen of ik dat ook kan.
    Ziet er wel geweldig mooi en leuk uit.
    Das geen verslaving hoor...das een nuttige tijdsbesteding;)
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zei je toch.....het is verslavend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen