Pagina's

dinsdag 16 augustus 2011

Welkom in de inkomhal

Welkom in onze inkomhal!
De eerste foto is de muurkast waar je tegenaankijkt naast de trap als je binnenkomt!
De tweede is de voordeur waar je tegenaanwandelt als je van de trap afkomt.


Op deze plek naast de trap stond er eerst een grote grenenhouten boekenkast! Op de één of andere manier kreeg die hier een heel erg ondankbare plek omdat ik er steeds spulletjes in ging zetten waar ik ergens anders geen blijf mee wist.
Zo werd het een allegaartje van vanalles zonder echt één geheel te vormen.
Daarom besloot ik de boekenkast naar de hobbykamer te verhuizen (waar ze heel goed dienst doet) en dit kastje dat eerst in de slaapkamer stond naar de inkomhal!



De spulletjes die er in de slaapkamer opstonden zijn bijna allemaal meeverhuisd, zoals het mooie gebed in de lijst en de foto van mijn grootouders.
Ook een paar sfeerlichtjes zijn aanwezig. Wij gebruiken enkel de voordeur en passeren hier dus heel erg vaak en dan vind ik dat het ook gezellig mag zijn.



Jullie zien dat er weer wat spulletjes uit de hobbykamer naar hier verhuist zijn en dan is het natuurlijk leuk om te decoreren want het lijkt wel een eigen winkeltje :)







Kaarsjes aan en lekker in mijn zeteltje met zicht op dit kastje genieten!


14 opmerkingen:

  1. Jeetje Sonja..............wat een verandering!
    Ziet er super uit.
    Ik verheug me op zondag.
    Liefsssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk binnenkomen bij je, heerlijk om zo te genieten.
    Ik zit nu lekker buiten, gelukkig even zon!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat is een heerlijke binnenhaal.... heerlijk sfeertje heb je gemaakt .....fijne week nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Sonja, dat is ziet er mooi bij je uit, het lijkt me heel gezellig om elke dag in die hal thuis te komen.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow duizendpoot!!!!! Jij zit ook geen minuut stil hé.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooi plekje geworden!!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige binnen komst !!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eindelijk kom ik weer eens op je blog terecht!!Ik heb al zo vaak een poging ondernomen!
    Ik ga de link meteen aanpassen..

    Je hal ziet er erg gezellig uit zo!Leuke binnenkomer op deze manier!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Sonja,

    Het lijkt net of we echt door de voordeur bij je naar binnen komen...wat gezellig ik kom echt een dagje bij je op bezoek!

    Wat heb je alles goed gefotografeerd en beschreven, tjeetje wat is alles toch mooi in je huisje..een echt winkeltje met de mooiste spulletjes.

    Vindt je lijstje met oude foto met die lichtjes toch zo schattig..en dan die mooie witte kast met lieve spulletjes..

    Meis wat een bezig bijtje ben je toch...heerlijk jouw tomeloze energie...en nog heerlijker we mogen er allemaal van meegenieten.
    Wat een warm onthaal in je inkomhal..voel me direkt thuis!

    Zonnestraaltjes..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad wat een verandering - heel ruim en mooi, je voelt er je onmiddellijk thuis!

    Liefs

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel gezellig uit!!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er zeer sfeervol uit als je bij je binnenkomt! Geeft een echt welkom gevoel!
    Ik ga je volgen!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwwww ziet er heel sfeervol uit bij jou als je binnenkomt das echt genieten !!

    Fijn weekend , groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat geweldiggggggg mooie foto`s en een heel warm welkom. Precies: JIJ!!

    BeantwoordenVerwijderen