Pagina's

dinsdag 23 augustus 2011

Opbergdoos voor stempels



Vandaag was zo een dagje dat er niet veel uit mijn handen kwam, eigenlijk heb ik de hele dag een beetje op de bank gehangen, wat gelezen en mijn lijf wat rust gegund.
Dit is op zijn tijd wel eens nodig ;)



Maar tegen de avond was ik ook daar weer zat aan en stond deze doos die ik een tijdje geleden bij de kringloop kocht voor 50 cent me toch heel zielig aan te kijken;
geverfd was hij al een tijdje maar daar bleef het ook bij!






 Hij is bedoeld om mijn stempels op te bergen, op een scrapblog (ik weet helaas niet meer welk) zag ik het superidee om die in cd-doosjes op te bergen met een afdrukje op de voorkant zodat je ze allemaal gemakkelijk kan terugvinden. Ook dit had ik al gedaan dus nu moest alleen nog de doos afgewerkt worden en daar ben ik dan maar op mijn gemak aan begonnen. Eens ik daarmee bezig ben komt de zin vanzelf :)





Met een mooi vel papier van Pion Design (verkrijgbaar bij Your Zoap) is dit ook niet zo moeilijk, die zijn zo prachtig dat de ideeën om ermee aan de slag te gaan vanzelf ontstaan !
Nu ga ik lekker terug de bank op en vanavond vroeg mijn bedje in,
morgen weer een nieuwe dag :))




17 opmerkingen:

  1. Dit ziet er prachtig uit Sonja...het is dus een hele waardevolle dag geweest! Je hebt je lijf wat rust gegund maar ondertussen ook nog iets heel moois gemaakt!

    Ik wens je een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er toch nog een leuke dag van gemaakt hé. Ik vind het een super doos geworden!!!!
    Doe maar rustig aan hé
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk, dat idee van de cd hoesjes vind ik ook briljant.
    Hij is echt mooi, nu naar bed, en heerlijk van je rust genieten.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal......doe lekker rustig aan ......fijne week verder....liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi.
    Ik heb vandaag voor het eerst een poging gewaagd om te stempelen.Geen idee hoe of wat.
    Al doende leert men...toch?
    Maar dat opbergidee in die cd doosjes...kijk, dat is voor mij een begin.Ik ben ook niet van plan om alleen maar te scrappen...maar erbij lijkt me toch wel leuk.
    Dank je wel voor de tip.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat is die mooi geworden!! en je tip van de cd hoesjes ga ik onthouden, heel erg handig!
    goed dat je zo om je rust denkt!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldige doos en de randen zijn vast gestempeld zo te zien....heel erg mooi!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk werkje om te doen hè? Ik heb ook de smaak te pakken met doosjes, maar straks weer neit zovele tijd, want dan moet ik weer met mijn rozen aan de slag.Mooi die papieren roosjes op je achtergrond bovenaan!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er prachtig uit hoor wat je niet van zo doos kan maken zeg .... fijne week nog... lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor een dag waarop er niet veel uit je handen kwam: is dit weer een top ideetje! Geweldig mooi papier zeg.
    superrrr

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja,

    Het is idd een pracht van een doos geworden!

    Ik vind het idee van die cd doosjes ook niet zo gek. Bij mij liggen de stempels in de la,en moet ik steeds zoeken!
    Ik ga eens kijken of manlief doosjes over heeft.

    Mooi papier gebruikte je!

    Toch wat mooi's gemaakt op een rustige dag!!
    Super!!

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gemaakt van zo,n saaie doos!
    prachtig papier heb je gebruikt!!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die is mooi geworden zeg.
    En die cd doosjes,goed idee zeg

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo te lezen hadden we gisteren een identiek dagje......dat lijf toch hé! Behalve dan dat jij nog iets prachtigs hebt gemaakt......superidee meis!
    Liefsssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor een dag waarop niet veel uit je handen kwam, heb je toch wel iets prachtigs gemaakt! Ik vind je doos echt SUPER!!
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt er weer iets moois van gemaakt! Complimenten!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat idee van cd-hoesjes ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen