Pagina's

zondag 7 augustus 2011

Een beetje meer uitleg over mijn nieuwe blog!






Ja, want ik heb vandaag het besluit genomen dat dit mijn nieuwe blog word!

Wat is er nu precies aan de hand,
mijn google-account waar ik dus op blogger altijd mee heb ingelogd werkt niet meer;
het geeft aan dat ik minderjarig ben:((((
Na heel veel heen en weer gedoe heb ik besloten om hier mijn energie niet langer aan te besteden en gewoon een nieuw blog te beginnen,
simpelweg omdat ik jullie allemaal niet kan missen :))

Moest mijn oude blog toch nog terug opduiken (sommige hele lieve mensen proberen me hier nog steeds mee te helpen, waarvoor ik hun heel dankbaar ben!) dan importeer ik de mooiste foto's en berichten gewoon naar hier!

Maar waarom nu dit videofragment?

Als jullie even de tijd nemen om deze prachtige presentatie te bekijken dan zien jullie wat ik bedoel want deze video hielp me om alles los te laten!

Samen met jullie ga ik gewoon dit nieuwe blog opstarten vol goede moed en met veel zin en ik ben blij dat jullie al met zoveel samen met mij op deze 'trein' zitten.
Ik probeer jullie ook allemaal terug te vinden,
een heel werkje want ik moet me bij iedereen met mijn nieuwe account aanmelden maar het wordt toch al wat!
Bij de meeste heb ik ook een berichtje achtergelaten maar bij sommige ging dit zo moeilijk dat ik het ook maar even oversloeg, jullie staan intussen wel in mijn leeslijst dus ik kom later zeker ook bij jullie langs.

Het komt wel weer allemaal in orde, ik heb er goede moed in,
ook dankzij die lieverdjes die een link naar mijn nieuw blog plaatsen,
Dankjewel hoor aan de dames van 24 homes, Gerrie en Lilianne,
jullie zijn schatten!!!
En al mijn 'nieuwe' volgers natuurlijk ook ,
het geeft gewoon een heel goed gevoel dat jullie er weer 'bijna' allemaal zijn!
Dankjewel!

14 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,ik kom ff met mijn andere acount..was daar net ingelogd
    Ook een bewuste keus om dat blog op een ander account te plaatsen

    Maar jeetje meis,vreemd gebeuren hoor
    Gelukkig ben je positief,het gaat weer goed komen
    Je bent niet de enigste,een andere blogvriedin heeft het ook.
    Heel veel succes

    liefs Maria
    van Niet alles is wit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, je blog ziet er mooi uit Sonja!

    Fijne zondag!

    Lieve groet,

    LOes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi filmpje...liefs van mij......moet er niet aan denken dat ik mijn hele blog kwijt ben......hmmmm......xxx.....knap hoor dat loslaten van jouw....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed van jou sonja zoals je het opneemt,en weer opnieuw begint!
    Ik zou heel teleurgesteld zijn als mijn blog ineens weg was..jij natuurlijk ook maar je zet je schouders eronder en begint opnieuw!
    Prachtig filmpje van Loesje.
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je nieuwe blog ziet er prachtig uit en ik vind het knap dat je zo snel de draad weer oppakt en het oude los kan laten! Want door de maanden heen wordt dat toch een levenswerk :-)! Maar dat gaat hier ook lukken, dat weet ik zeker! Gelukkig volg ik je hier inmiddels weer.... :-)))!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meid........wat zonde van je oude blog maar super hoe je er mee omgaat. Heel positief! Ik geloof dat ik meteen in zak en as zou zitten hihihi. En het ziet er hier ook al supermooi uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent goed geslaagd hoor met je nieuwe blog. Het filmpje van Loesje vind ik ook geweldig, heb het al een paar keer opnieuw bekeken. Bedankt dat jij op een gegeven moment op mijn trein stapte!!!!!
    groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey lieve Sonja,
    Weer een nieuwe start gemaakt zie ik. En wat voor èèn!
    Het ziet er geweldig uit. Heel vervelend wat er is gebeurd..maar soms is een nieuw begin met iets ook weer verfrissend.
    Je laat je gelukkig niet uit het veld slaan!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. knap hoor.. ik vind loslaten best heel moeilijk.. erg mooi filmpje!
    en dank je voor je lieve reactie op mijn blog!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Sonja

    Prachtige nieuwe blog, elk nieuw begin is een uitdaging waard!


    Succes ermee

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een positieve instelling; knap hoor! Je nieuwe blog ziet er weer heel sfeervol uit, fijn dat we je hier weer kunnen volgen.

    Fijne avond! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SONJA,
    IK GA JE GEWOON HIER WEER VERDER VOLGEN!
    JE HEBT EEN TE MOOI/LEUKE/GEZELLIGE BLOG!

    FIJNE ZOMER,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sjonge...dat filmpje...
    Heel fijn dat je lekker weer een blog maakt, het weer oppakt.
    Ziet er weer te gek uit (wat een rare zin, maar je weet wat ik bedoel).
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief zusje,
    Laten we er samen een droomreis van maken!
    Liefs van je vlinderzus

    BeantwoordenVerwijderen